AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Under korona kom en ny ting kalt hygieneavgift fordi smittevern ble ekstrautgifter. Det er nå så sin sak. Det jeg nå reagerer på er at flere veterinærer fremdeles har hygieneavgift. Bør de ikke kalle en spade for en spade? En valpepakke har x pris. Ikke x pris + hygieneavgift. Det å ha sterilt utstyr er vel åpenbart en del av jobben og åpenbart en del av prisen på lik linje med at legen og tannlegen bruker rent utstyr fremfor noen skittent? Anonymkode: 7f763...a23 2
Hotwife Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Under korona kom en ny ting kalt hygieneavgift fordi smittevern ble ekstrautgifter. Det er nå så sin sak. Det jeg nå reagerer på er at flere veterinærer fremdeles har hygieneavgift. Bør de ikke kalle en spade for en spade? En valpepakke har x pris. Ikke x pris + hygieneavgift. Det å ha sterilt utstyr er vel åpenbart en del av jobben og åpenbart en del av prisen på lik linje med at legen og tannlegen bruker rent utstyr fremfor noen skittent? Anonymkode: 7f763...a23 Lege og tannleger har vel også en hygieneavgift? 🙂
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 De ser sitt snitt til å tjene noen ekstra kroner. Min årlige tannsjekk koster nå 149,- ekstra i hygienetillegg. Som under corona var ok. Nå synes jeg egentlig ikke det er ok lengre. Men gidder ikke krangle. Og sånn tenker vel de fleste. Anonymkode: 92191...e73 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 Dette er irriterende. Frisøren min tar også fortsatt hygieneavgift 👿 Anonymkode: c167c...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå