Gå til innhold

Overnatting i New York

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 16.08):

Bare husk at selv på dagtid er NY flere ganger farligere enn Oslo. 

Anonymkode: aff19...133

Hvordan da?  Ikke at det er farlig på dagtid i oslo, men hva er farlig på dagtid i new York? 

Anonymkode: b9d1e...01e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En merkelig tid og dra på shopping i new York på, men nyc er dyrt. Jeg anbefaler alltid og bo litt utenfor, feks long lsland og ta tog evt taxi inn til byen, for det er mye billigere og høyere standard. Når du vil bo sentralt vet jeg ikke, men det du får for under 2000 kr natten er ikke steder jeg ville bodd. ( og da mener jeg ikke at new York er farlig, men standarden på rommet ) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

En merkelig tid og dra på shopping i new York på, men nyc er dyrt. Jeg anbefaler alltid og bo litt utenfor, feks long lsland og ta tog evt taxi inn til byen, for det er mye billigere og høyere standard. Når du vil bo sentralt vet jeg ikke, men det du får for under 2000 kr natten er ikke steder jeg ville bodd. ( og da mener jeg ikke at new York er farlig, men standarden på rommet ) 

Ja, timingen kunne vært bedre. Men jeg skal et ærend i området i slutten av juli, så jeg må dit uansett. Derfor måtte det bare bli nå.

Takk for tips. Hvis jeg skulle bo utenfor området, når bør jeg sikte på å komme meg tilbake til hotellet på kveldene? Har aldri vært i NY før, og tror jeg ville følt meg utrygg ved å reise med undergrunnen helt alene som ung kvinne veldig sent på kveldene...
Eller er det bare unødvendig bekymring?

Har du kanskje noen konkrete anbefalinger utenfor NYC?

Anonymkode: 47912...79b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg var mest på utkikk etter tips til overnatting som ikke er i høyeste prisklasse ;) 

Jeg drar ikke på shoppingtur for å spare penger, men vil heller bruke midlene mine på shopping og opplevelser i stedet for på selve overnattingen. 

Hvordan bodde du da du nylig var der?

Anonymkode: 47912...79b

En venn av meg har leilighet i Brooklyn, så jeg slapp å bruke penger på overnatting. Hadde ikke reist nå om jeg måtte betalt for overnatting for jeg vet hvor dyrt det er nå.

Anonymkode: 9f901...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...