AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Ser du på tastaturet når du skriver på mobilen? Eller går fingrene av seg selv mens du kan fokusere på skjermen? Anonymkode: ced19...be8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Fingerne går av seg selv på tastaturet mens jeg ser på skjermen Anonymkode: 70e1d...368 1
Intervence Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Ja. Kunne kanskje ha skrevet at det gjaldt mobilen i tittelen? Det er mange som tar det som et selvfølge at det gjelder PC når man skriver tastatur. Endret 6. juni 2023 av Intervence
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 På mobilen ja, på pc nei. Anonymkode: f8f8e...419 1
Jaane doe Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Jeg ser som regel ikke på tastaturet når jeg skriver. Noen ganger gløtter jeg kanskje litt ned, men jeg lærte meg å skrive raskt uten å trenge å se på tastaturet når jeg skulle ta notater på pc under forelesninger på høyskolen. Det hender seg noen få ganger at en bokstav blir feil i noen ord hvis jeg skal skrive raskt uten å se. Men det meste blir riktig og jeg kan da lett bare endre de ordene som ikke blir helt riktig etterpå.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til. På mobilen er det ingen fysisk tilbakemelding til fingrene. Og tastaturet er kjempelite på en liten skjerm. Fingrene mine dekker minst 3 bokstaver av gangen. Så jeg må se på tastaturet ellers blir det bare bom på bom. Anonymkode: dd729...183 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 Jaane doe skrev (1 minutt siden): Jeg ser som regel ikke på tastaturet når jeg skriver. Noen ganger gløtter jeg kanskje litt ned, men jeg lærte meg å skrive raskt uten å trenge å se på tastaturet når jeg skulle ta notater på pc under forelesninger på høyskolen. Det hender seg noen få ganger at en bokstav blir feil i noen ord hvis jeg skal skrive raskt uten å se. Men det meste blir riktig og jeg kan da lett bare endre de ordene som ikke blir helt riktig etterpå. Det er snakk om skriving på mobilen. Anonymkode: dd729...183
Jaane doe Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er snakk om skriving på mobilen. Anonymkode: dd729...183 Oi, beklager det fikk jeg ikke med meg. Ut ifra overskriften på innlegget trodde jeg vi snakket om et fysisk tastatur slik man har på pc. Men nei jeg ser heller ikke på "tastaturet" på mobilen når jeg skriver meldinger heller 😅 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 Med nye telefoner så ser jeg på skjermen, men i gamle dager skrev jeg meldinger uten å se på telefonen. Anonymkode: 33a35...eb4 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #12 Skrevet 6. juni 2023 På gammel mobil med fysiske taster, nei. På nye mobiler med touchscreen, ja. Anonymkode: 0b493...604
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #13 Skrevet 6. juni 2023 På tastatur ser jeg ikke, nei. På mobilen må jeg se, ja, siden det er null fysisk indikasjon på hvor tastene befinner seg i forhold til fingrene. Anonymkode: 96825...864
Honey Dew Skrevet 6. juni 2023 #14 Skrevet 6. juni 2023 Ser aldri på tastaturet. Bruker touch-metoden.
Mardina Skrevet 8. juni 2023 #15 Skrevet 8. juni 2023 Må se på tastaturet innimellom ja. Har ikke touch-metoden helt inne. Dessuten liker jeg å rette opp skrivefeil, etterhvert som jeg ser dem og da må jeg se på tastaturet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå