AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Noen som har prøvd? Erfaringer? Anonymkode: 1da21...43f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Ja, jeg brukte Calm-serien for normal/kombinert hud ei stund, men var ikke særlig fornøyd. Ansiktsrensen renset ikke godt nok, jeg måtte vaske og gnikke veldig på huden og den føltes fortsatt smått oljete etter å ha skylt av. Solkremen var voldsomt uttørkende, i tillegg ga den ansiktet et "hvitt" belegg. Jeg prøvde også begge nattkremene (en for normal/tørr hud som jeg først ble anbefalt), men den var altfor fet og gjorde huden min blank. Den andre for kombinert hud føltes OK, og et stort pluss er at min blanke hud ble matt og fin. Men dessverre inneholdt den ikke nok fukt for meg, så huden føltes dehydrert og stram, spesielt på vinteren. Konklusjonen er at jeg ikke synes produktene er verd den prisen og jeg forventet høyere kvalitet. Anonymkode: e49b6...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Elsker Paulas Choice. Bruker c-vitaminserumet, barrier repair moisturizer with retinol, dagkrem med solfaktor (essential glow moisturizer, gir såå fin glød!), BHA og leppepomade med spf 50. Synes det er et veldig bra merke, men når det kommer til rens og fuktighetskrem bruker jeg stort sett billigere alternativer som Cerave og isntree. Liker veldig godt at Paulas Choice er helt uten parfyme/essensielle oljer og at de er cruelty free. Anonymkode: c3f17...483 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Syns Paulas Choice er helt OK. Det er som de fleste merker, ikke noe spesielt. Brukte Calm-serien, men fant bedre (og rimeligere) produkter på apoteket som er ment for sensitiv hud. Pris har ikke noe å si så lenge produktene er gode, men mine erfaringer etter å ha brukt produkter i de fleste prisklasser, er at det viktigste er å se på ingredienslisten. CeraVe f. eks, har supre ingredienser, inneholder mange av holy grail-ingrediensene innenfor hudpleie uten irriterende ingredienser som parfyme. Anonymkode: 0227e...610
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Takk for svar! Er så usikker på hva jeg skal kjøpe til min sensitive hud som ikke er så aaaltfor dyrt, så kom jeg over dette. Kanskje jeg skal lete litt videre🙈 Anonymkode: 1da21...43f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar! Er så usikker på hva jeg skal kjøpe til min sensitive hud som ikke er så aaaltfor dyrt, så kom jeg over dette. Kanskje jeg skal lete litt videre🙈 Anonymkode: 1da21...43f Jeg kan i hvert fall varmt anbefale denne kremen fra Eucerin, har brukt den siden i høst og liker den godt 😊 Vet ikke om du har tørr eller fet hudtype, den jeg linket til er for fet hud som jeg har. Men de har den for begge hudtyper, litt vanskelig å få tak i, men jeg bestiller hos Lyko. Ansiktsrensen jeg bruker er CeraVe Foaming Cleanser (også for fet hud) men den er veldig mild og god for sensitiv hud. Jeg kikket også på denne rensen fra Decubal, den inneholder mange gode ingredienser og er for sensitiv hud. Anonymkode: e49b6...8c0
Roci Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for svar! Er så usikker på hva jeg skal kjøpe til min sensitive hud som ikke er så aaaltfor dyrt, så kom jeg over dette. Kanskje jeg skal lete litt videre🙈 Anonymkode: 1da21...43f Kan underskrive når det gjelder Eucerin UltraSensitive Soothing Care, som AB over her foreslår. Den reddet huden min en gang jeg kom i skade for å overbehandle med aktive ingredienser. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #8 Skrevet 7. juni 2023 Jeg har ikke prøvd så mye fra det merket, men jeg er veldig glad i 2% BHA liquid exfoliant. Anonymkode: fcb9b...5ff
AprilLudgate Skrevet 7. juni 2023 #9 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 19.28): Takk for svar! Er så usikker på hva jeg skal kjøpe til min sensitive hud som ikke er så aaaltfor dyrt, så kom jeg over dette. Kanskje jeg skal lete litt videre🙈 Anonymkode: 1da21...43f Helt ok, men ikke verdt pengene egentlig. Har ikke prøvd alt altså. Synes prisen er hakket for høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå