AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Heisann, jeg har vært singel lenge, og de jeg har holdt på med de siste årene har jeg kjent fra før på et vis og dermed ikke begynt fra scratch. Nå har jeg møtt en herlig fyr som viser sunn interesse, han sendte mld og sørget for jeg var kommet meg hjem på lørdag, og nå har vi tatt initiativ til "hvordan har dagen din vært" hver sin dag. Jeg på søndag, han i går. Men det jeg lurer på, hva er best nå?? Skal vi holde på litt sånn fremover, eller er det naturlig å være stille en dag eller to? Er det nå forventet at jeg skal ta initiativ i dag...?? Huff, så mange uskrevne regler føler jeg som jeg kan lite om. Jeg er ikke så glad i teksting heller, kunne nok heller tenkt å snakket sammen, eller på snap.. kanskje litt overkill så tidlig? Innspill, erfaringer? - hilsen Betatt jente 37 🙊 Anonymkode: 5be5b...b96
FlowahPowah Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Snapchat er fine greier. Da kan du bare sende en snap av noe hverdagslig som egentlig ikke krever noe respons. Dersom han svarer og starter en samtale, så vet du at du er på trygg grunn☺️ Så en enkel; "Forresten, hva heter du på Snap?". Så tar du det videre fra der☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Sånt er veldig individuelt. For meg er det unaturlig med mye kontakt mellom de første 4-5 datene. Andre er sånn som tekster hver dag. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller vært stille noen dager nå også spurt om en 2 date. Skriver man for mye på meldinger blir det fort et "textationship" og ikke noe seriøst ut av det Anonymkode: b7eb9...b24 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Sånt er veldig individuelt. For meg er det unaturlig med mye kontakt mellom de første 4-5 datene. Andre er sånn som tekster hver dag. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller vært stille noen dager nå også spurt om en 2 date. Skriver man for mye på meldinger blir det fort et "textationship" og ikke noe seriøst ut av det Anonymkode: b7eb9...b24 Ja, vil helst unngå det. Vi møttes via venner, så vi har i det minste sett hverandre.. å fjortissklina litt 🙊 det ble for fristende. Heldigvis dro vi hjem hver til vårt. Men jeg vil ikke han skal føle seg avvist heller eller at jeg ikke er interessert i å bli kjent. Hmm.. og vil heller ikke det skal oppstå et fast plikt mønster der man føler man måååå holde på sånn annenhver dag med å spør "hvordan har dagen din vært?" 😅 Anonymkode: 5be5b...b96
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 FlowahPowah skrev (1 time siden): Snapchat er fine greier. Da kan du bare sende en snap av noe hverdagslig som egentlig ikke krever noe respons. Dersom han svarer og starter en samtale, så vet du at du er på trygg grunn☺️ Så en enkel; "Forresten, hva heter du på Snap?". Så tar du det videre fra der☺️ TS er 37, ikke 19. Ikke alle voksne er på Snap. Anonymkode: 62cf9...5b2 1 1
FlowahPowah Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): TS er 37, ikke 19. Ikke alle voksne er på Snap. Anonymkode: 62cf9...5b2 Tenkte jeg kunne nevne det da hun selv nevnte det i sitt innlegg. Hilsen en med flere på 35+ på Snapchat-vennelista🤗 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Grunnen til at jeg er litt måteholden med snap er at jeg ikke vil det skal skli ut i fjas.. da er det kanskje bedre å snakke skikkelig og etterhvert møtes når vi har tid og kjenne på kjemien etter det.. jeg vet ikke... Synes fortsatt det er vanskelig å vite om jeg skal kontakte han i dag eller ikke 🤯🙈 Anonymkode: 5be5b...b96 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja, vil helst unngå det. Vi møttes via venner, så vi har i det minste sett hverandre.. å fjortissklina litt 🙊 det ble for fristende. Heldigvis dro vi hjem hver til vårt. Men jeg vil ikke han skal føle seg avvist heller eller at jeg ikke er interessert i å bli kjent. Hmm.. og vil heller ikke det skal oppstå et fast plikt mønster der man føler man måååå holde på sånn annenhver dag med å spør "hvordan har dagen din vært?" 😅 Anonymkode: 5be5b...b96 Vet du hva..? Vær åpen og ærlig med han om det du sier her. "Jeg synes det er så slitsomt med alle uskrevne regler der ute når det gjelder dating og det å ta kontakt og hvordan og når, men jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg, så hva synes du om å gi blaffen i slik "alle andre" gjør det og heller forholde oss til hva du og jeg synes er ålreit?" Anonymkode: 576e8...178
FlowahPowah Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Grunnen til at jeg er litt måteholden med snap er at jeg ikke vil det skal skli ut i fjas.. da er det kanskje bedre å snakke skikkelig og etterhvert møtes når vi har tid og kjenne på kjemien etter det.. jeg vet ikke... Synes fortsatt det er vanskelig å vite om jeg skal kontakte han i dag eller ikke 🤯🙈 Anonymkode: 5be5b...b96 Hvilket fjas er det du er redd for? Uansett, send han ei melding. Det er mitt forslag🤗
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 FlowahPowah skrev (9 minutter siden): Hvilket fjas er det du er redd for? Uansett, send han ei melding. Det er mitt forslag🤗 Hehe, det var kanskje litt upresist 😅 fjas som i bilder av ditten og datten, med korte intetsigende svar.. jeg fikk mye ut av praten på messenger i går, han leser heldigvis aviser, er oppdatert både på økonomi og politikk, har egne meninger.. slikt hadde jeg kanskje ikke fått frem på snap tenker jeg 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5be5b...b96
Blåjojo Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 Send han en melding og si at du synes det er litt vanskelig å vite hva som "passer seg" for kontakt på nåværende tidspunkt. Kan jo være at han også synes det. Ellers kan det være greit å unngå intetsigende meldinger som "hvordan har din dag vært?" Spør heller om han har fått med seg en eller annen nyhet, el.l som dere kan få en fin samtale av. 1
FlowahPowah Skrevet 6. juni 2023 #12 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, det var kanskje litt upresist 😅 fjas som i bilder av ditten og datten, med korte intetsigende svar.. jeg fikk mye ut av praten på messenger i går, han leser heldigvis aviser, er oppdatert både på økonomi og politikk, har egne meninger.. slikt hadde jeg kanskje ikke fått frem på snap tenker jeg 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5be5b...b96 Av min erfaring så det er fint med litt fjas innimellom for å supplere det seriøse, som f.eks kan gå over meldinger. Noen ganger kan man jo få ganske god stemning på Snapchat også☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #13 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, vil helst unngå det. Vi møttes via venner, så vi har i det minste sett hverandre.. å fjortissklina litt 🙊 det ble for fristende. Heldigvis dro vi hjem hver til vårt. Men jeg vil ikke han skal føle seg avvist heller eller at jeg ikke er interessert i å bli kjent. Hmm.. og vil heller ikke det skal oppstå et fast plikt mønster der man føler man måååå holde på sånn annenhver dag med å spør "hvordan har dagen din vært?" 😅 Anonymkode: 5be5b...b96 Så lenge dere avtaler ny date så vil han ikke føle seg avvist Man blir ikke mye kjent ut av "hvordan har dagen vært?" meldinger heller, så mitt råd er å droppe det men når dere har vært på flere dates går det an å sende en gang i uka mellom treff. Men hver dsg eller annenhver dag er mye for de fleste når man ikke er stormende forelsket, noe man ikke er så tidlig. Anonymkode: b7eb9...b24 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #14 Skrevet 6. juni 2023 Folk som kan å kommunisere, blir jo ikke automatisk fjasete fjortenåringer på Snap. Driten med snap i en datingsituasjon, er at den forer usikkerheten hos folk. Du begynner å følge med på score, og overtenker alt mulig. Det er best å la være. Sånn ellers, så lurer jeg jo på om dere ikke greier å snakke så godt sammen, når du må spørre sånn? Det bruker som regel flyte, og være naturlig å ta opp tråden fra dagen før, eller begynne på noe helt nytt. Anonymkode: 5d2d8...6a2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #15 Skrevet 6. juni 2023 FlowahPowah skrev (4 timer siden): Tenkte jeg kunne nevne det da hun selv nevnte det i sitt innlegg. Hilsen en med flere på 35+ på Snapchat-vennelista🤗 Hæ? Er det så gamle folk på Snap? Anonymkode: 3e440...710
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #16 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hæ? Er det så gamle folk på Snap? Anonymkode: 3e440...710 Min far på 73 har nettopp fått seg Snapchat… Anonymkode: d6079...349 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #17 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Folk som kan å kommunisere, blir jo ikke automatisk fjasete fjortenåringer på Snap. Driten med snap i en datingsituasjon, er at den forer usikkerheten hos folk. Du begynner å følge med på score, og overtenker alt mulig. Det er best å la være. Sånn ellers, så lurer jeg jo på om dere ikke greier å snakke så godt sammen, når du må spørre sånn? Det bruker som regel flyte, og være naturlig å ta opp tråden fra dagen før, eller begynne på noe helt nytt. Anonymkode: 5d2d8...6a2 Føler praten har hatt fin flyt og begge svarer utfyllende og følger opp med naturlige spørsmål. Sikkert bare jeg som overtenker siden det er nytt for meg å bli kjent med noen gjennom en skjerm. Ts Anonymkode: 5be5b...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå