Gå til innhold

Vanskelig å få tak i reseptbelagt medisin for adhd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpe meg. Nå sitter jeg her på andre dagen uten å få medisinen min. Hodet er helt bomull og jeg er sliten og uvel og greier ikke konsentrere meg. Men jeg må faktisk prestere på jobb! Og så må jeg kjøre bil og levere unger på skolen. 

Ingen apotek får tak i akkurat denne medisinen jeg tar før i slutten av måneden! Leverings problemer frem til uke 25 !

Og så har jeg tatt kontakt med lege, og han oppdaterer ikke min resept med ny type dose ( lavere enn det jeg har tatt ) før klokka 4... Så da får jeg ikke tatt medisinen min før evt i morgen tidlig, og da med lavere dose enn før.

Nå er jeg skikkelig sur på situasjonen og syntes det er pyton at det skal være sånn, og sitte å kjenne på bivirkninger og være elendig på jobb.. 

Anonymkode: d8845...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ikke få tak i en medisin man må ha, er skikkelig frustrerende. Har du mulighet til å forklare til legekontoret at legen må oppdatere resepten helst i går, da du ikke klarer å fungere skikkelig uten medisinen? Altså rett og slett si ting rett ut. Eventuelt få en annen medisin i mellomtiden?

Jeg bruker ikke adhd medisin, men jeg bruker en annen medisin som det er leveringsvansker med og jeg måtte be legen om en annen medisin som jeg kan bruke mens jeg venter på at apotekene får inn den jeg vanligvis bruker. Det er surt, kjipt, frustrerende og mye dill og dall, men er jo ikke så mye man får gjort med det, desverre. 

Jeg håper legen gir deg svar raskt og at du kommer deg på fote igjen (har selv en sønn som har adhd) :klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...