AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Jeg var gjennom en missed abortion i april som er min andre ma. Deretter fikk jeg en cleans som er både piller og te som jeg skal ta i 1 mnd for og rense livmoren. Jeg har 1 uke igjen på cleansen og fant nettopp ut at jeg er gravid. Nå er jeg redd at cleansen kan ha skadet fostret. Anonymkode: 0fbcf...972
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Denne "cleansen" høres veldig alternativ ut, og har sannsynligvis ingen påvirkning på noe som helst. Anonymkode: cbed6...5eb 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Hæ? Er denne "cleansen" noe du har fått av helsepersonell? Anonymkode: b69aa...866 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Er denne "cleansen" noe du har fått av helsepersonell? Anonymkode: b69aa...866 Er en cleans jeg fikk anbefalt av noen venner som min lege godkjente Anonymkode: 0fbcf...972
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Er en cleans jeg fikk anbefalt av noen venner som min lege godkjente Anonymkode: 0fbcf...972 Da tror jeg den er bullshit. Bare kutt den ut. Anonymkode: b69aa...866
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne "cleansen" høres veldig alternativ ut, og har sannsynligvis ingen påvirkning på noe som helst. Anonymkode: cbed6...5eb Ja er bare litt redd at der er forskjellige urter osv i den som kan være skadelig. Men er sannsynligvis ikke langt på vei i graviditeten så håpet det ikke har så mye og si Anonymkode: 0fbcf...972
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Slutt å ta både piller og te, og oppsøk lege OBS: Husk å ta med innholdsfortegnelse på pillene og teen!! Noen urter etc. er ikke bra for fosteret så viktig at legen vet hva du har tatt. Anonymkode: b5e4f...da0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ja er bare litt redd at der er forskjellige urter osv i den som kan være skadelig. Men er sannsynligvis ikke langt på vei i graviditeten så håpet det ikke har så mye og si Anonymkode: 0fbcf...972 Jeg tviler på at det har så mye å si, men hør med legen din, som noen andre anbefaler her. Husk på at folk har fått babyer i uminnelige tider, selv da vi bare spiste mat uten innholdsfortegnelse. Kroppen har veldig gode system for å sile vekk det som ikke er bra for både seg selv og babyen. Lykke til med graviditeten Anonymkode: cbed6...5eb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tviler på at det har så mye å si, men hør med legen din, som noen andre anbefaler her. Husk på at folk har fått babyer i uminnelige tider, selv da vi bare spiste mat uten innholdsfortegnelse. Kroppen har veldig gode system for å sile vekk det som ikke er bra for både seg selv og babyen. Lykke til med graviditeten Anonymkode: cbed6...5eb Joa, men folk har alltid visst at noen urter og planter er fosterskadelige. Og noen brukte det med vilje for å prøve å fremprovosere abort. Sannsynligvis i større doser enn TS har inntatt, men dog. Man bør være litt obs på plantemedisin, naturlig trenger ikke bety harmløst Anonymkode: b5e4f...da0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 Hva går denne cleansen ut på da? Anonymkode: 5528c...f40
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 De er nok ikke skadelige de første ukene av graviditeten. Da lever embryoet av sin egen plommesekk, og er ikke koblet til deg enda. Anonymkode: 628c0...397
Sofakona Skrevet 6. juni 2023 #12 Skrevet 6. juni 2023 Finn ut hva det er i denne cleanse oh spør legen din. Hvem lege har gitt det dette? Din fast lege?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå