Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var gjennom en missed abortion i april som er min andre ma. Deretter fikk jeg en cleans som er både piller og te som jeg skal ta i 1 mnd for og rense livmoren. Jeg har 1 uke igjen på cleansen og fant nettopp ut at jeg er gravid. Nå er jeg redd at cleansen kan ha skadet fostret.

Anonymkode: 0fbcf...972

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne "cleansen" høres veldig alternativ ut, og har sannsynligvis ingen påvirkning på noe som helst. 

Anonymkode: cbed6...5eb

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er denne "cleansen" noe du har fått av helsepersonell?

Anonymkode: b69aa...866

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? Er denne "cleansen" noe du har fått av helsepersonell?

Er en cleans jeg fikk anbefalt av noen venner som min lege godkjente 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er en cleans jeg fikk anbefalt av noen venner som min lege godkjente 

Da tror jeg den er bullshit. Bare kutt den ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Denne "cleansen" høres veldig alternativ ut, og har sannsynligvis ingen påvirkning på noe som helst. 

Ja er bare litt redd at der er forskjellige urter osv i den som kan være skadelig. Men er sannsynligvis ikke langt på vei i graviditeten så håpet det ikke har så mye og si

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å ta både piller og te, og oppsøk lege :) OBS: Husk å ta med innholdsfortegnelse på pillene og teen!! Noen urter etc. er ikke bra for fosteret så viktig at legen vet hva du har tatt.

Anonymkode: b5e4f...da0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja er bare litt redd at der er forskjellige urter osv i den som kan være skadelig. Men er sannsynligvis ikke langt på vei i graviditeten så håpet det ikke har så mye og si

Jeg tviler på at det har så mye å si, men hør med legen din, som noen andre anbefaler her. Husk på at folk har fått babyer i uminnelige tider, selv da vi bare spiste mat uten innholdsfortegnelse. Kroppen har veldig gode system for å sile vekk det som ikke er bra for både seg selv og babyen. Lykke til med graviditeten :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tviler på at det har så mye å si, men hør med legen din, som noen andre anbefaler her. Husk på at folk har fått babyer i uminnelige tider, selv da vi bare spiste mat uten innholdsfortegnelse. Kroppen har veldig gode system for å sile vekk det som ikke er bra for både seg selv og babyen. Lykke til med graviditeten :) 

Joa, men folk har alltid visst at noen urter og planter er fosterskadelige. Og noen brukte det med vilje for å prøve å fremprovosere abort. Sannsynligvis i større doser enn TS har inntatt, men dog. Man bør være litt obs på plantemedisin, naturlig trenger ikke bety harmløst ;)

Anonymkode: b5e4f...da0

AnonymBruker
Skrevet

Hva går denne cleansen ut på da?

Anonymkode: 5528c...f40

AnonymBruker
Skrevet

De er nok ikke skadelige de første ukene av graviditeten. Da lever embryoet av sin egen plommesekk, og er ikke koblet til deg enda. 

Anonymkode: 628c0...397

Skrevet

Finn ut hva det er i denne cleanse oh spør legen din. Hvem lege har gitt det dette? Din fast lege?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...