AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Bytt til klær i naturlige materialer og bruk skyllemiddel så er du kvitt problemet. Er jo ikke en helseting Anonymkode: e5c05...9ad
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bytt til klær i naturlige materialer og bruk skyllemiddel så er du kvitt problemet. Er jo ikke en helseting Anonymkode: e5c05...9ad Bruker ikke skyllemiddel og bruker mye bomull og likevel smeller det med gnister i blant. Tips ts, når du går ut av bilen din så ta en nøkkel mot bilen din så tar den for smellen så får du ikke støt. Jeg har husnøkkelen min i handa hele tiden og bruker den til å ta gnisten, så og si. Det fungerer. Anonymkode: ffd3b...43f
Purple_Pixiedust Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Å få mye støt er visst et symptom på overgangsalderen. Jeg har ikke kilde da jeg fikk det opplest. Også aner jeg jo ikke alderen din.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 Purple_Pixiedust skrev (22 minutter siden): Å få mye støt er visst et symptom på overgangsalderen. Jeg har ikke kilde da jeg fikk det opplest. Også aner jeg jo ikke alderen din. Så litt eldre kvinner lager mer elektrisitet..? Hvordan henger det sammen? Anonymkode: d7ebc...322 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Purple_Pixiedust skrev (23 minutter siden): Å få mye støt er visst et symptom på overgangsalderen. Jeg har ikke kilde da jeg fikk det opplest. Også aner jeg jo ikke alderen din. Jeg fikk like mye støt når jeg var 20 og været var slik + dårlige skosåler for statisk elektrisitet hehe Anonymkode: ffd3b...43f 1
Tiuren Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så litt eldre kvinner lager mer elektrisitet..? Hvordan henger det sammen? Anonymkode: d7ebc...322 Det er vel noen tørre flater som gnisser mot hverandre da.... Unnskyld, jeg klarte bare ikke å styre meg 1
Tiuren Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Bruker ikke skyllemiddel og bruker mye bomull og likevel smeller det med gnister i blant. Tips ts, når du går ut av bilen din så ta en nøkkel mot bilen din så tar den for smellen så får du ikke støt. Jeg har husnøkkelen min i handa hele tiden og bruker den til å ta gnisten, så og si. Det fungerer. Anonymkode: ffd3b...43f Kan og bare stikke albuen bort i bilen isteden for hånd eller nøkkel, og hold i metallet på døra når man går ut så kommer gnisten i skosålen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 Jeg får støt av alt med Happyflops.. Anonymkode: 4ae64...fff
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 Nye sko? Noen sko lader opp statisk elektrisitet mer enn andre. Jeg måtte bytte et par Nike sko pga dette, fikk så mye støt at jeg ble redd for å ta på ting 😅 Anonymkode: 79a89...5ff 2 1
Tomas77 Skrevet 6. juni 2023 #12 Skrevet 6. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Så litt eldre kvinner lager mer elektrisitet..? Hvordan henger det sammen? Anonymkode: d7ebc...322 Ja det er de vi skal lage strøm av framover. Tenkte å sette i gang et middelaldrendekvinnekraftverk på Fosen istedet for vindmøllene. Må bare huske nok vifter for å holde svettetoktene i sjakk. 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #13 Skrevet 6. juni 2023 Tiuren skrev (6 minutter siden): Kan og bare stikke albuen bort i bilen isteden for hånd eller nøkkel, og hold i metallet på døra når man går ut så kommer gnisten i skosålen. Ah takk for tips! Anonymkode: ffd3b...43f
Purple_Pixiedust Skrevet 6. juni 2023 #14 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så litt eldre kvinner lager mer elektrisitet..? Hvordan henger det sammen? Anonymkode: d7ebc...322 Jeg har dessverre glemt forklaringen. Men det var en logisk en. 😅
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #15 Skrevet 6. juni 2023 Purple_Pixiedust skrev (36 minutter siden): Å få mye støt er visst et symptom på overgangsalderen. Jeg har ikke kilde da jeg fikk det opplest. Også aner jeg jo ikke alderen din. Får det hele tiden og er 15. Skal jeg være bekymret?😂 Anonymkode: a6da1...901
Purple_Pixiedust Skrevet 6. juni 2023 #16 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får det hele tiden og er 15. Skal jeg være bekymret?😂 Anonymkode: a6da1...901 At du får det hele tiden betyr ikke at det ikke kan bli verre. 😂
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #17 Skrevet 6. juni 2023 om du subber beina når du går, begynt å løft dem opp når du går. Det var mitt problem, løste seg når jeg sluttet å subbe. Anonymkode: f3d11...ca5 1
Gjest MillA666 Skrevet 6. juni 2023 #18 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bytt til klær i naturlige materialer og bruk skyllemiddel så er du kvitt problemet. Er jo ikke en helseting Anonymkode: e5c05...9ad Nei vet at det ikke er noe med helse å gjøre 🤣🤣🤣🤣🙈🤣🤣 men jeg fant ikke noe annen kategori å plassere den under heller som kunne øssse så kropp og helse ble liksom det nærmest jeg kom en kategori som passer. Men regnet med å få kommentarer på det ja hehe 🤣🙈 Men jeg har akkurat kjøpt meg nye sko for de gamle ble utslitt. Så jeg har selv tenkt på at det kan være de nye skoa. For i dag gikk jeg i sandaler på jobb og da fikk jeg ikke støt. Fillern jeg får ikke bytta de skoa nå etter å ha svetta i de to uker . Men har lært noe nytt nå da og det er å være obs på hva skolene er laga av. Var dyre også. Typisk altså. Jaja gjort er gjort
Gjest MillA666 Skrevet 6. juni 2023 #19 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker ikke skyllemiddel og bruker mye bomull og likevel smeller det med gnister i blant. Tips ts, når du går ut av bilen din så ta en nøkkel mot bilen din så tar den for smellen så får du ikke støt. Jeg har husnøkkelen min i handa hele tiden og bruker den til å ta gnisten, så og si. Det fungerer. Anonymkode: ffd3b...43f Så smart takk for tipset det Skal jeg gjøre
Gjest MillA666 Skrevet 6. juni 2023 #20 Skrevet 6. juni 2023 Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Å få mye støt er visst et symptom på overgangsalderen. Jeg har ikke kilde da jeg fikk det opplest. Også aner jeg jo ikke alderen din. Jeg blir 37 men tror heller det er de nye skoa mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå