AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Jeg har skrevet frem og tilbake med en mann i 40 årene (jeg er selv i 30 årene) jeg møtte på tinder, vi har ikke møttes i virkeligheten men har fått en god tone over snap, han la meg også til på facebook. Han spurte på torsdag om jeg ville være med på spahelg en gang, for å bli bedre kjent osv. Han sa han har fått så godt inntrykk og liker meg veldig godt og ønsker å treffe meg. det har han gitt uttrykk for tidligere også. jeg takket ja hvis vi kunne møtes før det, så ikke første møtet blir på et spahotell der man er "låst" liksom. ja det var selvsagt greit og vi avtalte at jeg skulle reise til han på mandag (altså i går). det er et par timer med reise, og jeg må ta båt for å komme dit. jeg ønsket også å kunne se han på videosamtale før vi skulle møtes, det var også helt greit og vi kunne ta det dagen etter, siden det var blitt så seint den kvelden vi avtalte dette. Vi snappet litt på fredag formiddag om helt vanlige ting, men siden har jeg ikke hørt noe fra han. jeg sendte sist snap til han fredagskveld, han åpnet men har ikke svart, og han har vært pålogget messenger etterpå🙄altså...hvorfor gjør menn sånn? hvorfor gidde avtale noe, legge ut om hvor godt han liker meg, for så å ghoste like etterpå?? jeg bare skjønner det ikke! enda godt jeg ikke bestilte billetter på forhånd! Anonymkode: 4c4fe...784
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Han vil bare ha en ting. Og du ville ikke på spahelg med han. Anonymkode: c15b2...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Jeg skjønner det heller ikke. Men det er sannsynligvis en av to grunner; a) noen menn gjør sånt for å bevise at de har "draget" og kan få damer på kroken. Så fort hun sier ja til å møtes, er det en seier, og de kan gå videre til neste, og bare ghoster damene uten å si noe mer b) han feiget ut av en eller annen grunn og tør ikke møtes likevel. Kanskje dårlig psyke, hvem vet Anonymkode: 20fd8...dc3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Sånn i utgangspunktet tenker jeg at dette er menn som bare vil ha oppmerksomhet. Kanskje ikke singel engang.. Who knows.. Har møtt på flere slike vi tinder jeg også. Men, har å møtt på den typen som har hatt ting som har kommet iveien, og som også tror jeg har avlyst pågrunn av nerver. Har nå vært på 3 dater med han, og ja begge de to siste datene har han sagt at han har vært nervøs for å møte meg. Han er veldig på å veldig gira for å møte meg igjen. Tror også han har planer om å invitere meg på tur til utlandet i sommer. Så, i utganspunktet ville jeg tenkt at han er en oppmerksomhets fyr. Men, samtidig kan han også ha litt angst. Anonymkode: ba606...0dc
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Gift eller ugift, men hvertfall kun ute etter romanse og uforpliktende sex. Når du ikke var med på det (veldig fornuftig av deg!) var det ikke spennende for han lenger (you dodged a bullet!) Anonymkode: 6192a...07c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sånn i utgangspunktet tenker jeg at dette er menn som bare vil ha oppmerksomhet. Kanskje ikke singel engang.. Who knows.. Har møtt på flere slike vi tinder jeg også. Men, har å møtt på den typen som har hatt ting som har kommet iveien, og som også tror jeg har avlyst pågrunn av nerver. Har nå vært på 3 dater med han, og ja begge de to siste datene har han sagt at han har vært nervøs for å møte meg. Han er veldig på å veldig gira for å møte meg igjen. Tror også han har planer om å invitere meg på tur til utlandet i sommer. Så, i utganspunktet ville jeg tenkt at han er en oppmerksomhets fyr. Men, samtidig kan han også ha litt angst. Anonymkode: ba606...0dc jeg har tenkt tanken på at kanskje noe kom i veien eller at det var nerver, for det han har komplimert meg for er personligheten min og den humoren vi klikker så godt på. så fikk ikke inntrykk av at det var bare for ett ligg heller. men hvem vet...da skulle han kanskje ha begynt å gitt en eller annen form for lyd fra seg til nå kanskje? jeg lekte med tanken på å gi han et lite støkk, og skrive noe som "hei nå står jeg på kaien, er du langt unna?" 😅 siden han skulle hente meg der hvis jeg dro til han. hadde vært gøy å sett reaksjonen da🤭 ts Anonymkode: 4c4fe...784 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg har tenkt tanken på at kanskje noe kom i veien eller at det var nerver, for det han har komplimert meg for er personligheten min og den humoren vi klikker så godt på. så fikk ikke inntrykk av at det var bare for ett ligg heller. men hvem vet...da skulle han kanskje ha begynt å gitt en eller annen form for lyd fra seg til nå kanskje? jeg lekte med tanken på å gi han et lite støkk, og skrive noe som "hei nå står jeg på kaien, er du langt unna?" 😅 siden han skulle hente meg der hvis jeg dro til han. hadde vært gøy å sett reaksjonen da🤭 ts Anonymkode: 4c4fe...784 Gjør det!😂👍🏻 Anonymkode: 2adc7...ea5
Andro Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 Jeg skjønner ikke at du ikke ser tegninga. Han ønsket å gå all in for å lokke deg med på spa før du fikk sjekka ut om dere har kjemi, og hvem han egentlig er for en. Nettopp for å sette deg fast i en setting der det er vanskelig å stikke av. Hadde du dratt rett på det spaet hadde du følt deg presset til sex, og deretter aldri sett ham igjen. Han har full kontroll, og er ikke redd for noe som helst av treff - men irritert over å bli gjennomskuet, og skjønner at han ikke får lokka deg til et sted der han får isolert deg dersom dere skal drikke kaffe en gang først... Dette har han gjort før. 1
Aoo19 Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 Han vil ha sex med deg. Du kan fort ende i en farlig situasjon der du har vanskeligheter med å komme deg unna, verste som kan skje er voldtekt. Aldri møt noen du ikke har møtt før direkte på spahotell eller hjemme.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #10 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Gjør det!😂👍🏻 Anonymkode: 2adc7...ea5 Skulle ønske jeg kom på det på mandag😂 Andro skrev (23 timer siden): Jeg skjønner ikke at du ikke ser tegninga. Han ønsket å gå all in for å lokke deg med på spa før du fikk sjekka ut om dere har kjemi, og hvem han egentlig er for en. Nettopp for å sette deg fast i en setting der det er vanskelig å stikke av. Hadde du dratt rett på det spaet hadde du følt deg presset til sex, og deretter aldri sett ham igjen. Han har full kontroll, og er ikke redd for noe som helst av treff - men irritert over å bli gjennomskuet, og skjønner at han ikke får lokka deg til et sted der han får isolert deg dersom dere skal drikke kaffe en gang først... Dette har han gjort før. Ja det var derfor jeg ønsket å se han på videosamtale først, og treffe han før vi evnt dro på spa. så da kan jeg vel være gla for det nå at det gikk som det gikk ts Anonymkode: 4c4fe...784 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå