Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Word dokument- trykker på skriv ut, da popper det opp en side (lagre utskriftsdataene som) markøren står på filnavn, jeg legger inn navnet på dokumentet her? Popper opp: Attest finnes fra før? Vil du erstatte. Trykker ja eller nei. Ingen utskrift. Hva gjør jeg feil? 🙈 Skriveren er koblet til PC.. 

Anonymkode: bc82d...d88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Word dokument- trykker på skriv ut, da popper det opp en side (lagre utskriftsdataene som) markøren står på filnavn, jeg legger inn navnet på dokumentet her? Popper opp: Attest finnes fra før? Vil du erstatte. Trykker ja eller nei. Ingen utskrift. Hva gjør jeg feil? 🙈 Skriveren er koblet til PC.. 

Kommer det ingen feilmelding? Er der papir i skriveren? er der patroner? 

Anonymkode: 21866...779

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skal ikke lagre utskriftdata, men skrive ut. Noen ganger står printer innstilt på at dokumentet skal konverteres til en PDF. Det skjer gjerne hvis printer ikke er slått på, online eller koblet til. Dobbeltsjekk at printeren er tilgjengelig og online. 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det du beskriver er ikke å skrive ut. Det er å lagre ett dokument. 

Anonymkode: 62fd7...f8a

Skrevet

Du må bytte fra "print to PDF" til print papir, og velge printeren din i nedtrekksmenyen

image.thumb.png.22f63af1186f587290d43c9a0ee7a382.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...