AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Del Skrevet 6. juni 2023 Vi skal til varmere strøk om noen uker. Er såklart likblek( bor i nord), og har lyst til å gå pittelitt farge før vi reiser. Vet at selvbruning er det tryggeste valget, men jeg får det bare ikke fint og synes det er så pes😅. Så, er det noen som tar/ har tatt solarium før sydentur? Antar man bør starte forsiktig, men hvor lenge før er det lurt å starte for å kunne få litt farge før avreise? Anonymkode: 6aafd...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Del Skrevet 6. juni 2023 10 min første gang. Så kan du ta på ny hver andre eller tredje dag fram til du reiser. Øk gradvis opp til tyve min. Anonymkode: 42d1c...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Del Skrevet 6. juni 2023 Solarium tre ganger øker kreft risikoen med 97% Lykke til Anonymkode: a6931...386 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 23.21): Solarium tre ganger øker kreft risikoen med 97% Lykke til Anonymkode: a6931...386 Kilde? Anonymkode: f1d6b...d26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 23.21): Solarium tre ganger øker kreft risikoen med 97% Lykke til Anonymkode: a6931...386 Like farlig å sole seg i parken, du. Anonymkode: 42d1c...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #6 Del Skrevet 9. juni 2023 Vær så snill, la vær. Det er ikke verdt det. Les deg opp: https://www.nhs.uk/common-health-questions/lifestyle/are-sunbeds-safe/ https://www.helsenorge.no/helse-og-miljo/solarium/ Anonymkode: efb30...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Del Skrevet 9. juni 2023 Jeg ville heller smørt meg med høy solfaktor og møtt opp bleik i syden. Solarium er ikke bra for huden og øker risiko for hudkreft. Anonymkode: f1ce2...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #8 Del Skrevet 9. juni 2023 Hva er galt med å være bleik sånn egentlig? Vil heller være bleik med solfaktor 50 enn å risikere hudkreft Anonymkode: faa5b...745 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #9 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er galt med å være bleik sånn egentlig? Vil heller være bleik med solfaktor 50 enn å risikere hudkreft Anonymkode: faa5b...745 Det lurer jeg også på. Hva er galt med oss? Skulle ønske flere våget å ikke bli brun om sommeren. Jeg vil ikke ha tidlige rynker eller brune flekker, eller rødlig grov hud på brystet. Så er det jo fint å minske risikoen for hudkreft også. Hurra for spf 50! Hilsen rynkeløs 48-åring. Anonymkode: 4fbee...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå