Gå til innhold

Dilemma om datens 40 års fest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr seriøst og eksklusivt i 4 måneder, men som jeg etterhvert fant ut ikke var den rette for meg og ikke et lever et liv som jeg ønsker for fremtiden. Vi har vært FWB i to måneder etter at jeg var åpen og ærlig om mine følelser, men jeg vet han ønsker et forhold med meg selv om det var han som dro opp dette med FWB.

Han ville gjerne at jeg skal komme på hans 40 års for det, og jeg mistenker det er for å vise meg frem foran gutta. Jeg har aldri møtt vennene hans før, men personlig synes jeg det kanskje blir litt kleint? Jeg ønsker ikke et fremtid med han eller bli bestevenner akkurat. Jeg bryr meg om han, men det finnes ingen følelser fra min side. Men så får jeg dårlig samvittighet, fordi han har hjulpet og stilt opp for meg hele veien. At å komme på festen hans er det minste jeg kan gjøre, men føler egentlig ikke for det. Har sagt jeg skal tenke på det og komme tilbake til han. Festen er på lørdag, så bør vel snart si i fra. 

Noen tanker?

Anonymkode: 4726a...de9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei som fwb hadde jeg IKKE dratt og det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! 

Anonymkode: 24840...08d

• Liker 4
Skrevet

Hva skal han presentere deg som? "Her er Anne, dama jeg har sex med når det passer for tiden"...?

Dere er jo ikke kjærester, dere dater ikke, så hva skal han si? Ja, det kan bli kleint. Jeg ville ikke dratt på den festen.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke greit av deg å være FWB med en som har følelser for deg og vil være kjæreste med deg. Selv om det er han som har tatt det opp. Han håper vel at det skal utvikle seg.

Nei, du skal si nei takk til hans fest, og si nei takk til at hans tjenester.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær ærlig. Klarer du ikke si nei på et ærlig grunnlag, så finn på en unnskyldning. Du skal ikke gå der når du føler det slik. Ikke bruk for mye tid på å gruble på dette, bare si at du ikke kan og parker den

Anonymkode: dab8f...759

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (36 minutter siden):

Hva skal han presentere deg som? "Her er Anne, dama jeg har sex med når det passer for tiden"...?

Ja, for eksempel. Bare Anna går også.

Skrevet
Snok1 skrev (9 minutter siden):

Ja, for eksempel. Bare Anna går også.

Man pleier å fortelle hvem denne personen er for en også, når man presenterer noen. "Dette er Arne, kamerat fra studietiden" eller "Dette er Nils, naboen over gata her" eller "Vil du hilse på Ole? Vi spiller fotball sammen på fritiden".

Sier man ikke noe om forbindelse, kan det fort komme spørsmål om hvordan man kjenner hverandre osv. Da gjelder det å ha et svar klart i alle fall.

Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Man pleier å fortelle hvem denne personen er for en også, når man presenterer noen. "Dette er Arne, kamerat fra studietiden" eller "Dette er Nils, naboen over gata her" eller "Vil du hilse på Ole? Vi spiller fotball sammen på fritiden".

Sier man ikke noe om forbindelse, kan det fort komme spørsmål om hvordan man kjenner hverandre osv. Da gjelder det å ha et svar klart i alle fall.

Dette er Anna, min fwb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...