Gå til innhold

Kulemage og truse som ikke glir ned - forslag?

Gjest Vikarsykepleier

Anbefalte innlegg

Gjest Vikarsykepleier

Jeg har utstående mage, som de fleste kvinner regner jeg med. Når jeg har på meg kjole glir trusekanten ned under kulen og det er ikke bare ubehagelig, men det blir ikke noe penere i profil heller da.

Noen som har forslag til gode truser som holder seg oppe uten bruk av bukseseler?  Bruker dere truser som ligger under magekulen i stedet?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har alle damer utstående mage så trusekanten ruller ned? Aldri hatt problem med..

Anonymkode: b4db9...245

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikarsykepleier
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har alle damer utstående mage så trusekanten ruller ned? Aldri hatt problem med..

Anonymkode: b4db9...245

Nei, ikke når jeg bruker bukser eller shorts, kun med kjole. Kanskje det bare er meg da?

Bra jeg spurte uansett, for av og til er det enkle det beste, bestemor-truse skal prøves 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har godt undertøy på Kappahl, både stringtruser og større truser som går godt opp på midjen. Har samme problem som deg, og fant gode truser der.

Anonymkode: 35e53...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vikarsykepleier skrev (2 timer siden):

Jeg har utstående mage, som de fleste kvinner regner jeg med. Når jeg har på meg kjole glir trusekanten ned under kulen og det er ikke bare ubehagelig, men det blir ikke noe penere i profil heller da.

Noen som har forslag til gode truser som holder seg oppe uten bruk av bukseseler?  Bruker dere truser som ligger under magekulen i stedet?  

Herreboxer bruker jeg. 

Superdigg å ha på seg under alle plagg bortsett fra jeans. 

Anonymkode: 20d0c...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må kjøpe  bestemortruser som er høye på livet, cubus, kappahl og sparkjøp feks.

Anonymkode: 1cd07...3d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...