AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Jeg får ofte både likes og superlikes av menn jeg kjenner på tinder (har hatt tinder gold), og dette har jeg nevnt til venninnene mine flere ganger, men de fnyser alltid av det og mener de bare vil si "hei, vi er i samme båt!" og gi en slags tinder-high-five. Gir dere likes til venner og bekjente på tinder bare for å gi high five? Blir ikke litt av poenget med å ha appen borte da? Føler at mine venninner avslører sitt syn på meg ved å indirekte si at jeg ikke når opp til mine venner på tinder, litt sånn "hallo, tror du egentlig at han der liker deg eller?", som om det skulle være en helt absurd ting at noen i det hele tatt kan falle for meg. Anonymkode: 4bf32...3af
exictence Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Noen gjør nok det. Tror ikke de fleste gjør det.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Mine venninner og kompiser gjør også det med folk de kjenner og legger ikke noe mer i det enn en high five, men jeg syns selv det er rart og tenker som deg. Anonymkode: d6f94...5c8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Fikk en like i går av en nær venn av eksen min. Vet 100% at han er en manipulerende type og at han gjorde det for å kødde med meg. Anonymkode: 89269...9a5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Nei, de gjør det fordi de har lyst på å ha sex med deg. Anonymkode: 5982b...c08 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 Sveiper høyre bestandig på folk jeg kjenner, for jeg er nysgjerrig om de har sveipet høyre på meg, legger ikke noe inn på det Anonymkode: 955bf...2fa
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Husk at ALLE menn vil ha ALLE muligheter åpne. Derfor rubbel og bit til høyre. Anonymkode: 486d5...c58 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 De fleste sveiper jo høyre på alle uansett, ikke sikkert de fikk med seg at det var en bekjent? Anonymkode: e72e6...505
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 exictence skrev (2 timer siden): Noen gjør nok det. Tror ikke de fleste gjør det. Jeg gjør ikke det. Føler det blir både feil og ganske "kleint" å sveipe kjentfolk til høyre så de går til venstre. Skulle det tenkes at jeg på et tidspunkt skulle utvikle romantiske følelser for noen jeg kjenner fra før, så har jeg jo andre muligheter til å få kontakt med dem, både digitalt og irl. Anonymkode: c509b...feb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 Jeg kjenner fenomenet med liksom å hilse. Selv så gjør jeg det ikke, medmindre jeg faktisk kunne ønske en samtale med vedkommende. Noen ganger vet man jo ikke at folk har blitt single, før man ser dem på Tinder. M54 Anonymkode: 6e6eb...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå