AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Er det noen som har hatt problemer med menisken i kneet uten at de har hatt skade eller lignende? At det har skjedd av seg selv, eller pga overpronasjon eller noe? Jeg fikk plutselig for noen dager vondt på innsiden på høyre kne. Vondt ved belastning og av og til når jeg er i ro og. Legen mente det var menisken, men må se det ann ett par uker før hun kunne henvise til mr. Anonymkode: 96fc1...b88
Gjest EmKay Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Har du en fysisk tung jobb? Kjenner flere som har fått menisk-skader av overbelastning over tid. Selv har jeg et ganske herpet kne, og kan få ytterligere menisk-skade tilsynelatende ut av det blå, men det blir jo noe annet igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 EmKay skrev (14 minutter siden): Har du en fysisk tung jobb? Kjenner flere som har fått menisk-skader av overbelastning over tid. Selv har jeg et ganske herpet kne, og kan få ytterligere menisk-skade tilsynelatende ut av det blå, men det blir jo noe annet igjen. Nei, har ikke det. Så jeg skjønner ikke hva det kommer av. En «feil» i foten..?🤷🏼♀️ Anonymkode: 96fc1...b88
Gjest EmKay Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, har ikke det. Så jeg skjønner ikke hva det kommer av. En «feil» i foten..?🤷🏼♀️ Anonymkode: 96fc1...b88 Sikkert ikke. Men man kan ha tråkket litt forkjært, vridd seg uheldig i søvne, om man har hypermobile ledd er det lett for at man kan få en liten skade uten at det nødvendigvis har skjedd noe stort traume, osv. Og så kan det jo være noe helt annet. En betennelse, en strekk, en nerveskade, osv. Min mann fikk helt akutt sinnsykt vondt i ankel/nedre del av legg her om dagen. Kom helt ut av det blå, mens han slappet av på sofaen. Vrei seg i smerter, kastet opp og hadde ikke sjans til å gå på foten. Akutt leddbetennelse fikk han beskjed om på legevakten. 🤷♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå