Gå til innhold

Er betatt. Men han løy til meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes via appen Tinder. Har møtt flere derfra men ingenting som dette. Merker veldig godt at han er litt smånervøs med meg, rødmer når jeg ser på han. Ved flere anledninger skjelver han litt og famler når vi klemmer eller holder hender og han sier han er ganske lost i meg. Jeg også føler det samme og jeg har så mye sommerfugler i magen før vi skal være sammen og når jeg er med han. Vi har ikke ligget sammen.

På eget initiativ fortalte han meg at han har slettet Tinder for han vil kun være med meg. Og at jeg måtte bare gjøre det jeg hadde lyst til mtp Tinder men han ville bare si det til meg. Jeg hadde slettet Tinder selv på det tidspunktet (dette er over to uker siden han sa dette) og han ble så glad! Ble blank i øynene og sa han ble så glad for å høre det, og at han følte seg spesiell for meg.

Og så igår kveld var vi hos meg. Vi så på serie og bestilte pizza. Etterhvert kjørte han avgårde å hentet pizzaen. Stua var mørklagt pga tv synes bedre da og noe lyste opp i sofaen. På automatikk trodde jeg det var min tlf og plukket den opp på automatikk men jeg oppdaget det var hans. Og på skjermen som lyste opp var det masse Tinder varsler og minst to forskjellige jenter skrev flere mld til han mens jeg satt med tlf i hånda. Jeg ble satt ut og bare la tlf fra meg der jeg fant den. Når han kom tilbake bare oppførte jeg meg som jeg pleier og vi hadde en fin kveld. Men jeg har tenkt mye på dette at han faktisk løy til meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre nå, sitter med en kjip følelse. Har jo ikke noe lyst til å si at jeg så på tlf hans heller selv om det bare var på skjermen (låst skjerm) 

Men jeg vet jo at han ikke snakker sant og det sårer meg. Hva burde jeg egentlig gjøre? 😪

Anonymkode: 501e5...833

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell han det og si at du er skuffet. At du trodde han var ærlig, og at det var et lite sjokk at han ikke var ærlig allikevel... 

Enten avslutter du, eller så fortsetter dere. Men han har dårlige odds.. 

Anonymkode: 628f2...123

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde sagt det som det var. At du såg varslingene på skjermen hans, og at han hadde sagt at han hadde slettet. Det samsvarer jo ikke. Du har ingenting å tape! 

Anonymkode: 9b3b3...eea

• Liker 5
Skrevet

Så han ville DU skulle slette tinder, og han skulle manipulere deg til det…

Neste gang så ta det opp med en gang, si det rett ut som det er… det er jo såå flåsete, og løgnaktig av deg å hva da… teste han? Se hvordan han reagerte resten av kvelden, om du kunne merke noe? Det er også  desepsjon, å ikke bare være ærlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette ville jeg rett og slett sagt rett ut; "Jeg så Tinder varslene på tlf skjermen din. Du har løyet til meg, du har ikke slettet Tinder, tvert i mot er du aktiv der og melder med ulike damer. Å lyve om dette lover ikke bra for fremtiden. Tror vi skal ta en pause mens jeg tenker meg om."

Anonymkode: ab145...752

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville også sagt det som det var: Jeg trodde det var min tlf som lyste opp i sofaen, og tok den opp. Da så jeg at det var din med flere tinder varsler på skjermen. Dette stemmer jo ikke med at du har slått av tinder?

Så åpner du opp for at han kan si noe, og hvordan det henger sammen.

Det er jo ikkee noe galt at du oppdaget det ved tilfeldighet på han mobil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer noen jenter å bare la sånt ligge?! Hadde tatt det opp på flekken. Men dette er et dårlig tegn dessverre.

Anonymkode: 0785f...a86

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff han der bruker jo dette for å bonde ekstra med deg og vil sjarmere deg til å tro han vil ha deg på mer seriøst plan. Kanskje har noen klaget på sånt tidligere slik at han nå skjønner hvordan kvinner generelt tenker om multidating. 

Poenget er likevel at han lyver deg rett i fjeset ja, og er overhodet ikke til å stole på. Han liker deg jo tydeligvis, men klarer ikke slette appen i tilfelle det kan dukke opp noen som er enda bedre. Har selv erfart hvor avhengig man kan bli på slik app. 

Du burde uansett konfrontere ham og høre hva han sier som forsvar før du bryter. Jeg ville vært såpass nysgjerrig i allefall 😬 

Spørs jo på hvor seriøs du er selv med ham. Er han superflott og du ønsker ham, så konfontrer og be ham slette appen mens du ser på. 

Anonymkode: 338c9...ab4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Droppe han. Nå vet du at han er typen til å være utro og lyve så kom deg vekk før du tar mer skade av det. Hjelper ikke konfrontere en løgner for han vil bare lyve mer og forsøke å ro seg vekk 

Anonymkode: d5ed0...a00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Droppe han. Nå vet du at han er typen til å være utro og lyve så kom deg vekk før du tar mer skade av det. Hjelper ikke konfrontere en løgner for han vil bare lyve mer og forsøke å ro seg vekk 

Anonymkode: d5ed0...a00

Jeg ville konfrontert og sett reaksjonen hans først. Den er vanskelig å ro i land, når han tilsynelatende har slettet appen uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en mann du kan stole på ts. Han spiller på følelsene dine og lyver. Hadde han ville hatt deg hadde han slettet tinder.

Anonymkode: af546...a21

AnonymBruker
Skrevet

Og du må regne med han lyver når han svarer på dette. Fordi det finnes ingen logiske svar. 

Skrevet

Du burde jo ha svart de damene 🤣 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...