AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Startet med psykolog for ca 3 måneder siden, og føler jeg har vokst enormt. Hadde time i dag, og kroppen var full av energi da jeg kom hjem. Ro i sjela, bedre energi og mer trygghet inni meg. Opplevde/ vitne til en traume for 4 måneder siden, som var så jævlig at jeg nesten ikke sto på beina. Terapi med hard jobbing funker! Anonymkode: 0abbe...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Ok, det finnes vel de som ikke klarer å reflektere med seg selv Anonymkode: 44454...f9e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ok, det finnes vel de som ikke klarer å reflektere med seg selv Anonymkode: 44454...f9e Løk. Ja, terapi funker. Anonymkode: 7d7b0...324 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, det finnes vel de som ikke klarer å reflektere med seg selv Anonymkode: 44454...f9e Det finnes også de som ikke klarer å glede seg og heie på andres framgang og glede.. Når en opplever en alvorlig traume må man ofte få hjelp til traumebehandling.. når et menneske opplever et alvorlig traume lagres ikke minnene der de skal være, og blir plagsomme på den måten at en får sterke følelser og reaksjoner når en tenker på det som har skjedd. Ved bearbeiding av traumet blir minnet forstyrret og vil lagres på den måten at du kan tenke på hendelsen uten at det gir sterke vonde følelser. Google EMDR så skjønner du at det ikke er alt en kan reflektere og tenke seg ut av med seg selv. Anonymkode: 0abbe...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Må bare signere dette men mye kommer an på kjemi med behandler syns jeg! Har selv også fått veldig god hjelp av terapi Anonymkode: 39d3e...44a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må bare signere dette men mye kommer an på kjemi med behandler syns jeg! Har selv også fått veldig god hjelp av terapi Anonymkode: 39d3e...44a Ja, det er klart. Føler jeg har en helt ok kjemi med behandler. Fokuset mitt er mest på meg selv og det vi snakker om, og minst mulig på henne Anonymkode: 0abbe...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå