Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha barn. Jeg går ikke på prevensjon, bruker ofte sikre metoder. Nå sist helg brukte vi ikke sikre metoder, bare kjørte på. Han brydde seg ikke om jeg går på p-piller eller ikke. Ikke spurte han om vi skal bruke kondom. Jeg sa jeg går ikke på p-piller, da sa han: går fint det.  Vi har ikke holdt på altfor lenge. Det er som at han ikke bryr seg om jeg blir gravid eller ikke. Han snakker i ettertid om barn. Og mener at han snart er for gammel til å få seg barn. Han er 37, jeg er 32. Jeg har ikke lyst på barn enda. Men han ser ut til å ha hastverk. Tenker ikke menn på konsekvensene av dette?

Anonymkode: cec43...9ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DU tenker tydeligvis ikke konsekvenser 🙄 bruk prevensjon eller slutt å ha sex. Evt kos deg som mamma

Anonymkode: 69b2a...090

• Liker 28
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Dere er like uansvarlige begge to.

Å bruke "sikre perioder" er ikke sikkert, og det er ikke en prevensjonsmetode man bør bruke når man ikke har fast partner det også er greit man får barn med.

Jeg liker imidlertid ikke hans måte å gjøre det. Han liker deg, han har bestemt han vil ha barn nå og velger å ikke bruke beskyttelse, selv om han vet at du ikke vil ha barn nå. Det er en form for manipulasjon.

Men du lar det jo også skje, så da vil du vel også inn i dette forholdet og starte det med å få barn.

Anonymkode: ce22d...0ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

32 å vil ikke ha barn enda? Ha barn nå eller la være, du burde ha fått barn for 10 år siden.

Anonymkode: d54aa...0e8

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan da ikke legge skyld på han når du selv har mindre kunnskap om prevensjon enn kvinner på 1800-tallet. Kondomet er ingen nyvinning for å si det sån Hvis du ikke vil ha barn, bruk prevensjon! All prevensjon er bedre enn ingenting.

Anonymkode: 9d692...138

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når man har sex kan det bli barn. Det er ikke så vanskelig å forstå! Han vil tydeligvis ha barn, og du vil ikke. Da må du nesten la være å ha sex!!!

Anonymkode: 80979...fff

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste sikre metoden for å unngå barn er å droppe sex!

Anonymkode: a2dca...cc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han tenker på konsekvensen av det, DU derimot. 

Anonymkode: 053f0...1af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han vil ha barn. Jeg går ikke på prevensjon, bruker ofte sikre metoder. Nå sist helg brukte vi ikke sikre metoder, bare kjørte på. Han brydde seg ikke om jeg går på p-piller eller ikke. Ikke spurte han om vi skal bruke kondom. Jeg sa jeg går ikke på p-piller, da sa han: går fint det.  Vi har ikke holdt på altfor lenge. Det er som at han ikke bryr seg om jeg blir gravid eller ikke. Han snakker i ettertid om barn. Og mener at han snart er for gammel til å få seg barn. Han er 37, jeg er 32. Jeg har ikke lyst på barn enda. Men han ser ut til å ha hastverk. Tenker ikke menn på konsekvensene av dette?

Sikre metoder? Hva mener du med det? Hoppe av i svingen?

Anonymkode: 5f5df...834

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det du som er uforsvarlig. Den som ikke vil ha barn får sikre seg mot å få barn, enten det betyr å fikse prevensjon eller si nei til sex. 

Anonymkode: 38cb0...b44

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han ønsker barn, så bryr han seg jo ikke at du ikke går på prevansjon. SIden du ikke ønsker barn, bør du sørge for prevansjon selv.

Hva han tenker om konsekvensene, må du nesten ta med han (og deg selv!). At vi skal si noe om det på et generelt grunnlag er bare tullete.

Anonymkode: eb3cc...092

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vel, han vil jo ha barn, så han har jo tenkt over konsekvensene av å ha sex uten prevensjon.

Den som ikke tenker på konsekvensene, som fortsetter å ha sex uten prevensjon.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vips så er du gravid også viser det seg at han er en dritt også angrer du inn i evigheten. Lykke til!

Anonymkode: 6de54...1d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du ønsker jo åpenbart barn når du ikke bruler prevensjon...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da ønsker han vel å få barn med deg. Han er jo faktisk 37 år. Du er heller ikke ung lenger, det kan ta tid å lage barn. Skal du ha flere barn er det lurt å begynne nå. Etter 35 år blir det regnet som risikosvangerskap. 

Anonymkode: e6420...25d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når skal du ha barn, da? I 40-åra? Også komme klagende fordi barnet ikke ble født friskt? Jøsses...

Anonymkode: 0df01...7d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg anbefaler p piller eller spiral. vi brukte kondom og den sprak og det er heller ikke trygt og hoppe av i svingen

Anonymkode: d2772...872

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke prevensjon når du ikke vil ha barn?

Det er DU som er tankeløs her, ikke han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd hvor ts fordufter. Begynner å bli mange av de 🙃 mistenker 🧌

Anonymkode: 69b2a...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...