Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere lagt merke til at noen i 40-årene begynner å få lyse bryn og de begynner å se blekere ut, og ekstremt grått hår. Og noen  menn i 40-årene har ikke noe grått hår i det hele tatt, de ser faktisk ut som at de er 30. Og kan det være av stress at noen eldes fortere? Ser bla på gamle bilder av broren  min hvordan han så ut i 2013, ikke grått hår. Han var 29 den gangen, mørke bryn. Nå som han nærmer seg 40. Grått hår, og brynene hans har også blitt mye mye mer lysere, som at de er bleket.🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 73f64...5bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette mener du ikke skjer med kvinner? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er gener 

Anonymkode: 037b6...653

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (7 timer siden):

Og dette mener du ikke skjer med kvinner? 

Jo sikkert, men nå handler denne tråden åpenbart om menn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jo sikkert, men nå handler denne tråden åpenbart om menn. 

Det er ikke åpenbart ut fra overskriften. 
Og det som fremkommer i tråden er fullstendig idiotisk å skrive. Det er elementær allmennkunnskap at både menn og kvinner får grått hår. Noen så tidlig som i 20-åra. Ekstremt mange i 40-åra.

Gjest Raptuss
Skrevet

Har du lagt merke til at mennesker blir eldre? At noen blir grå tidlig og andre sent🤷‍♀️ 

Joda, jeg trodde i grunnen dette var almen kjent.. 

AnonymBruker
Skrevet
Raptuss skrev (3 minutter siden):

Har du lagt merke til at mennesker blir eldre? At noen blir grå tidlig og andre sent🤷‍♀️ 

Joda, jeg trodde i grunnen dette var almen kjent.. 

Kommer av egen dødsangst. Oppdager det plutselig, får sjokk.

Anonymkode: a67e7...e81

• Liker 1
Skrevet

Noen som har lagt merke til at busker og trær blir høyere for hvert år som går? 🤷‍♂️ 

Det er vel en av livets mange mysterier. 

AnonymBruker
Skrevet

Og så får vi mer hår i nesa og ørene, både kvinner og menn? 

Anonymkode: 93db7...ef0

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet engang, jeg. Det er normalt å eldes, ja, både for menn og kvinner. Noen tidlig, andre sent. Det er gener.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
000VF000 skrev (1 minutt siden):

Noen som har lagt merke til at busker og trær blir høyere for hvert år som går? 🤷‍♂️ 

Det er vel en av livets mange mysterier. 

Bare i Norge, hvor de er opphøyd til helligdom. Den grønne guddommen. I andre land kuttes og tynnes det i trær og busker. Her gror vi igjen, med buskas. Se bare Studenterlunden i Oslo, der er det knapt sol eller ståhøyde igjen for viltvoksende natur. Skikkelig stygt.

Anonymkode: a67e7...e81

Skrevet

Om vi har lagt merke til at menn eldes? Jepp.

• Liker 1
Skrevet

Ja, de fleste mennesker merker at de eldes. De andre har ikke  selvinnsikt... 

Skrevet

Ikke skjedd med meg, og jeg har rukket å bli 46 

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (1 time siden):

Det er ikke åpenbart ut fra overskriften. 
Og det som fremkommer i tråden er fullstendig idiotisk å skrive. Det er elementær allmennkunnskap at både menn og kvinner får grått hår. Noen så tidlig som i 20-åra. Ekstremt mange i 40-åra.

Hvordan kan du si at det ikke er åpenbart ut fra overskriften at tråden retter seg til menn og handler om menn når første ord i overskriften er "Menn"????? 😂😂😂😂

Skrevet

Det står menn, men ut over hva menn mener er overskriften totalt intetsigende. I følge forumpolitiets tankegang burde tråden vært stengt.

Skrevet

Min samboer er nå 53 og har alt sitt flotte hår i behold. I tillegg er det ikke så grått enda. 

Min bror er 2 år eldre enn meg /(46), har stor måne og er begynt å bli grå i håret og i skjegget. 

Min far er 74 og har kun grått hår på sidene + og grått skjegg. Han ble grå ganske tidlig, mener jeg å huske. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...