guttebass Skrevet 9. januar 2006 #1 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg er for tiden veldig i tvil om jeg skal fortsette i mitt nåværende yrke, eller forsøke å finne meg noe nytt. (Bare vet ikke hva enda)! Føler at jeg enda ikke helt vet hva jeg skal bli når jeg blir stor . Noen som har vært borte i coaching, og mener dette kan være en lurt skritt videre til å finne ut hva man vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 10. januar 2006 #2 Del Skrevet 10. januar 2006 Nei. Har ikke vært borte i sånne med den tittelen. Har lest ett og annet om den slags, og syns det høres bra ut. Om man trenger forrandring er det direkte sunt å få gjort noe med saken. Og dertil egnede folk, ser ting på en ny måte. Utenfra. De kan vinkle ting på en måte som man kanskje ikke er i stand til å se selv. Skulle gjerne snust på den slags selv, jeg... Her er en adresse til ei som driver i bransjen, plukket opp fra et av de nyeste dame-magasinene: www.lifestylecoach.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå