Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på førstehjelpskurs, ene dagen er i morgen, og andre dagen neste uke. Passer egentlig ikke så bra i morgen da min søster skal spille konsert på onsdag, som jeg gjerne vil på. Er hos familien min nå, men må egentlig hjem i morgen for å gå på det kurset. Bor for langt å kjøre ned igjen på onsdag. Andre kurs muligheten, jeg jobber natt til den dagen. Vet ikke helt om jeg orker det. Rett etter jobb, kurset er kl 8, varer i 2 timer. 

Dere nattevakter, hadde dere orket å gå på kurs rett etter nattevakt? 

Anonymkode: f3329...2fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke orket det.

Anonymkode: a0ec8...924

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg hadde ikke orket det.

Anonymkode: a0ec8...924

Egentlig det jeg heller mot også. Bare så ergerlig med den konserten. Men tror det blir for slitsomt rett etter jobb.

Skrevet

Jeg pleide ofte å gjøre ting på dagen etter siste nattevakt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skal på førstehjelpskurs, ene dagen er i morgen, og andre dagen neste uke. Passer egentlig ikke så bra i morgen da min søster skal spille konsert på onsdag, som jeg gjerne vil på. Er hos familien min nå, men må egentlig hjem i morgen for å gå på det kurset. Bor for langt å kjøre ned igjen på onsdag. Andre kurs muligheten, jeg jobber natt til den dagen. Vet ikke helt om jeg orker det. Rett etter jobb, kurset er kl 8, varer i 2 timer. 

Dere nattevakter, hadde dere orket å gå på kurs rett etter nattevakt? 

To timer går bra, gjort det mange ganger. Vært noe annet om det var hele dagen. 

Anonymkode: 12b23...df6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

To timer går bra, gjort det mange ganger. Vært noe annet om det var hele dagen. 

Anonymkode: 12b23...df6

Blir du ikke veldig trøtt? Eller går det greit?

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg nattevakt, men jeg kjørte 8 timer om natten for å delta på kurs som gikk fra 8-16. 

To timer burde de fleste klare. 

Anonymkode: 952d7...783

Skrevet

Spørst kva du jobbar med, og kor langt du er i nattevaktsperioden? Er det første eller siste vakta hadde eg lett klart det, etter 2. nattevakta lengtar eg så hardt etter senga at ingenting hadde fått meg til å halde ut 2t lengre 😂 

AnonymBruker
Skrevet
RockyRose skrev (7 minutter siden):

Spørst kva du jobbar med, og kor langt du er i nattevaktsperioden? Er det første eller siste vakta hadde eg lett klart det, etter 2. nattevakta lengtar eg så hardt etter senga at ingenting hadde fått meg til å halde ut 2t lengre 😂 

Jeg jobber på langtidsavdeling på sykehjem. Det blir den 3 natta. Altså jeg har jobbet 3 netter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg jobber på langtidsavdeling på sykehjem. Det blir den 3 natta. Altså jeg har jobbet 3 netter.

Siste vakta? Du veit jo sjølv kor sleten du pleier å vere etter 3 netter, klara du å øve på HLR i 2t?

AnonymBruker
Skrevet

Er det obligatorisk kurs? Er det mulig å bytte bort nattevakten? Jeg hadde aldri orket etter nattevakt, spesielt ikke den 3.

Anonymkode: b11fc...021

AnonymBruker
Skrevet
RockyRose skrev (2 minutter siden):

Siste vakta? Du veit jo sjølv kor sleten du pleier å vere etter 3 netter, klara du å øve på HLR i 2t?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det obligatorisk kurs? Er det mulig å bytte bort nattevakten? Jeg hadde aldri orket etter nattevakt, spesielt ikke den 3.

Anonymkode: b11fc...021

Ja, det er obligatorisk kurs. Hm, det kan jo hende jeg kan bytte den bort. Er en mulighet. Er veldig i tvil om jeg orker det etter 3 netter.

AnonymBruker
Skrevet
RockyRose skrev (5 minutter siden):

Klarer det jo sikkert, men spørs hvor konsentrert jeg klarer være etter 3 netter. 

AnonymBruker
Skrevet

Du klarer det. To timer går fort. I tillegg skal du være aktiv deltager, hadde vært verre å være på forelesning f.eks. 

Anonymkode: 9f35a...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...