minnea Skrevet 9. januar 2006 #1 Del Skrevet 9. januar 2006 Neste høst skal jeg begynne på allmennlærerutdannelsen på deltid. Men er veldig nysgjerring på hvordan dette er. Altså hvordan skolehverdagen er og arbeidsmengden. Jeg er avhengig og ha en jobb ved siden av så regner jo med at det blir noen tøffe tak... Noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. januar 2006 #2 Del Skrevet 9. januar 2006 Ved hvilken skole skal du gå? Jeg er int i det samme, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnea Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. januar 2006 Så vidt jeg vet er det Hamar som tilbyr dette som er aktuelt for meg... Egentlig har jeg lyst til å gå i Oslo, men det ser ikke ut på deres nettsider at de tilbyr dette. Blir lang reisevei for meg men vet om ei som skal det samme så da har jeg i det minste en reisevenn Hvor skal du gå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. januar 2006 #4 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har ikke søkt meg inn på noe enda, og regner med å vente i et par år før jeg begynner. Men det er greit å sjekke litt rundt nå allerede synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdream Skrevet 9. januar 2006 #5 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvor bor du, Minnea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnea Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 10. januar 2006 Tja, jeg bor ca. midt mellom Oslo og Gjøvik. Så blir langt til Hamar syns nå jeg... Men men, er det eneste mulighet så gjør jeg jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnea Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 12. januar 2006 jeg dytter litt jeg... Ingen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Tone- Skrevet 16. januar 2006 #8 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg har gått førskolelærerutdanning på deltid, gikk over 4 år i stedet for tre. Det vil si at en bør ha en studieinnsats på 75% av fullt. Jeg har bare hatt småjobbing ved siden av studiene. Og jeg syns det har vært travelt. Men har også hatt folk i klassen som jobber fulltid ved siden av. Jeg tror ikke de fokuserer så veldig på skolen, men satser på ståkarakter så er de fornøyd. Nå har de jobbet i barnehage i mange mange år, slik at de har en jobb og komme tilbake til når de er ferdig også, men tar studiet for egen del, og kanskje for å få mer lønn. Jeg syns det har gått bra å studere deltid. Det var nettbasert, med samlinger på skolen 6 uker i åket- en uke hver gang. I tillegg til eksamener. Jeg syns denne måten å studere på hadde vært utrolig god- hvis lærerne hadde hatt mer interesse av å følge oss opp på nettet. Noen har vært veldig flinke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå