AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Du kan lese overskriften så forstår du hva jeg mener. Jeg har vært igjennom et halv år med et sant h****** og nå trenger jeg noe å oppmuntre meg på siden det er sommer og kjøp av klær. Jeg har ikke lyst til å sitte inne i finværet, men komme meg ut og føle meg konfertabel med å være ute blandt folk. Så har du noen gode tips/ideer til hva type klær til en som har gjennomgått det som jeg har så blir jeg svært glad Jeg trenger oppmuntring nå når jeg er i ferd med å trene meg opp igjen slik at jeg kan fungere til hverdags. Heldigvis så er jeg nå kreftfri og det gjør meg mest glad av alt Anonymkode: b3437...2c1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 En sånn A-kjole? 🙂 TS, jeg er så glad på dine vegne! En stor klem 😊❤ Anonymkode: 49f0b...cb3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En sånn A-kjole? 🙂 TS, jeg er så glad på dine vegne! En stor klem 😊❤ Anonymkode: 49f0b...cb3 Ts her : tusen takk Klem tilbake Anonymkode: b3437...2c1
AprilLudgate Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 ❤️ Med pose går jeg utfra du mener stomi? Arrene synes jeg ikke du skylder noen å skjule. Men en badedrakt samt et type strandskjørt kan jo være praktisk om du ønsker skjule stomiposen litt. Når det gjelder klær kan du jo velge og vrake egentlig. En litt løstsittende kjole i lin for eksempel? Så kan du jo ha tynn sykkelshorts under om du ønsker å være sikker på at posen har ekstra støtte. Om du er redd for lekkasje ville jeg bare unngått helt lyse farger, og valgt litt mønstre.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 Hei TS! Glad for at du er kreftfri ❤️ Jeg har også masse arr etter flere store operasjoner (typ 5) på magen, og har såvidt unngått stomipose så langt - men det ender trolig der. Jeg bruker helst badedrakt for å ikke vise arr på stranda o.l., og egentlig mest for å unngå å snakke om operasjonene med folk (jeg har skikkelig traumer) - ellers er det A-linje kjoler som AB over nevner! Masse fint, og kan ha shorts under f.eks hvis du vil ha litt ekstra kontroll:) Cubus hadde i fjor fine "kjoleshortser", ellers er det en del kjoler med innebygd shorts ute nå også:) Anonymkode: 2360f...9bf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 Jeg har også en mage full av arr etter operasjoner og flere skal det bli. Mine arr sitter sånn at high waist shorts som er litt baggy er veldig behagelig på magen og kun det ene arret synes. Og det bryr jeg meg ikke så mye om ☺️ Vil tro det fint lar seg forenes med en stomi også, veldig i tiden er det også med høyt liv generelt. Anonymkode: f2b46...01c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 Hva med en badekjole på stranda? https://www.bonprix.no/produkt/badekjole-sort-gronn-gull-blomstret-924572/?itemOptionId1585533542&promo=Badekleid&typ=PLA&anbieter=googleshopping&aktion=Shopping_NO_All_CSS&version=SWI&matchkey=137177582814_92457295%2342&gclid=EAIaIQobChMIue-K79iw_wIV3QUGAB2Y1wyQEAQYASABEgJZN_D_BwE Anonymkode: 0899c...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå