AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Har en tenåring som er plaget med magesmerter( oppkast noen ganger) luft i magen. Har vært tio legen, men fant ingen grunn til det. Han spiser mye om kvelden. Er en opptatt gutt som er ute med venner og trener en del. Spiser uregelmessig gjennom dagen og er sulten på kvelden og da spiser han mye og mye forskjellig. Kan dette være årsaken til magesmerter? Anonymkode: 0d0da...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Så han har hatt gastroskopi og koloskopi for å sjekke tarmene? Anonymkode: 0ed3d...593 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så han har hatt gastroskopi og koloskopi for å sjekke tarmene? Anonymkode: 0ed3d...593 Nei, bare ultralyd og blodprøver Anonymkode: 0d0da...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 Burde kanskje utredes mer hos lege? Jeg har ingen som helst kompetanse til å diagnostisere noen, men kan være lurt å sjekke ut cøliaki? Anonymkode: afb05...97f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Burde kanskje utredes mer hos lege? Jeg har ingen som helst kompetanse til å diagnostisere noen, men kan være lurt å sjekke ut cøliaki? Anonymkode: afb05...97f Ja, bør kanskje det. Det er ikke ofte han får smerter, men kanskje en dag i måneden. Og ser ikke noe sammenheng på hva han spiser når han får smerter Anonymkode: 0d0da...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei, bare ultralyd og blodprøver Anonymkode: 0d0da...b8f Da ville jeg fått det før dere gjør noe annet. Da tas prøver fra tarmene, de ser om det er noen uregelmessigheter i tarmen etc Anonymkode: 0ed3d...593
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da ville jeg fått det før dere gjør noe annet. Da tas prøver fra tarmene, de ser om det er noen uregelmessigheter i tarmen etc Anonymkode: 0ed3d...593 Takk. Skal gjøre det Anonymkode: 0d0da...b8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå