AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Bli bysommer på oss da vi nettopp har flyttet til Trondheim. Tar imot tips (som ikke koster skjorta)til hva et par med tre barn mellom 6-10 år kan finne på i sommer Anonymkode: f9ce4...901
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Minigolf på centrum bowling Gå turer langs ladestien eller rundt haukvannet Anonymkode: 5ee37...fe9
Hareena Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Koster penger, men jeg skulle ønske jeg kunne låne noen barn for dette ser gøy ut: https://www.barnasnorge.no/aktiviteter/hoyt-og-lavt-trondheim
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 Vitensenteret, biblioteket i Midtbyen, Nilsbyen terrengsykkelpark, pirbadet, Voll gård, gå tur rundt Theisendammen og Dalgård idrettspark. Anonymkode: 4257a...456
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 Vitensenteret. Koster inngangspenger, men jeg syns det var verdt prisen, vi brukte hele dagen der og koste oss masse. I juli i fjor sommer var det masse aktiviteter ved Erkebispegården. Endel var gratis og noe kostet en femtilapp. Du kan jo følge med om det arrangeres noe liknende i år. Gå på stolpejakt er helt gratis og det er ganske tett mellom stolpene i deler av Trondheim. Anonymkode: d26bb...cb1
Heyyah Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Vitensenteret, Pirbadet, Høyt og lavt klatrepark og Rush trampolinepark ville jeg vurdert om dere kan bruke litt penger på 1-2 aktiviteter. Dagstur til Munkholmen er kjempehyggelig også. Koster penger for båten over, men utover det kan dere ta med piknikkurv og badeklær (om det er finvær). Guiding i Nidarosdomen - kjempespennende faktisk! Finnes flere fine badeplasser Trikkestallen skatepark Dagstur til Stiklestad på Vikingsommer (går tog fra Trondheim Var det jeg kom på i farta 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 Bruk arrangement-funksjonen på Facebook! Anonymkode: 32fb0...701
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #8 Skrevet 5. juni 2023 Slenger meg på og støtter forslaget OL omvisning i Nidarosdomen. De har egne familieomvisninger som er veldig bra. Trikkestallen har egne tider for barneskate og du får lånt utstyr (sparkesykler og skateboard). Tror også det har åpnet en ny utendørs skatepark på Sorgenfri/Stavne. Mange fine badeplasser langs Ladestien, og ikke minst muligheten for å kjøpe en is på fantastiske Ladekaia. Haukvannet har også bademuligheter. Spis middag i Tyholt-tårnet (Egon. Ikke gourmetmat, men artig for ungene å se utover byen). Ta trikken til Lianvannet for å bade eller gå tur. Anonymkode: dbdec...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå