AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Liker dere kvinner at partner stilmulerer klitorisen deres som ledd oppvarmingen / forspillet ? Foretrekker du roterende bevegelser rundt klitorisen eller gnikking frem, og tilbake m/ lette trykk. ? Plasseringen av klitorisen er plassert overkant av vaginalinnganen, Hvordan stimulering av klitorisen / fysisk kontakt under penetrering / misjonærstilling. ? Anonymkode: 1536f...daf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 For meg er det en selvfølge at partner gir meg klitorisorgasme, ja. Vil fingres eller slikkes til orgasme før samleie siden jeg ikke kommer av samleie. Hva slags bevegelser man liker er enormt individuelt og hva som funker for meg funker ikke nødvendigvis for kvinnen du prøver å tilfredsstille. Jeg foretrekker frem og tilbake bevegelser med litt trykk, men rolig og lenge. Kan komme av kjapt og hardt også, men orgasmen blir dårlig. Under penetrering vil jeg helst bruke egne fingre eller en liten vibrator som jeg holder på plass, både fordi det kan bli kronglete om han bruker henda mens han knuller og fordi jeg ikke syns det føles så godt å bli stimulert på klitoris mens jeg har penis i meg. Anonymkode: 8761e...f77 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Nei takk, helst ikke rør.. det fikser jeg selv under akten. De vet jo ikke hva de holder på med, skal de liksom holde styr på penetrering OG fingrene sine.. ha det går ikke. Anonymkode: 65396...5f9 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 Jeg er helt vandt med at partner også stimulerer klitoris når vi har sex i stillinger som gjør det lett for han å komme til. Noe som basically betyr nesten alle stillinger uten nær misjonærer stilling, eller når jeg blir bært. Liker også klitoris stimulering som forspill med han jeg dater nå, han gjør det med et lett trykk, og følger godt med. Har dog ikke likt det før, da har jeg kun likt og blitt fingret og litt slikking. Han jeg dater nå, fingrer slikker og stimulere klitoris meget bra 👌😊 Anonymkode: fac7f...fed 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker dere kvinner at partner stilmulerer klitorisen deres som ledd oppvarmingen / forspillet ? Foretrekker du roterende bevegelser rundt klitorisen eller gnikking frem, og tilbake m/ lette trykk. ? Plasseringen av klitorisen er plassert overkant av vaginalinnganen, Hvordan stimulering av klitorisen / fysisk kontakt under penetrering / misjonærstilling. ? Anonymkode: 1536f...daf Ja jeg liker stimulering av klitoris. Uten stimulering av klitoris er sex meningsløst for min del. Nei jeg liker ikke stimulering av klitoris under penetrering/misjonær. sex uten stimuli av klitoris, blir som sex uten stimuli av penis for en mann. Anonymkode: 2be31...950 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei takk, helst ikke rør.. det fikser jeg selv under akten. De vet jo ikke hva de holder på med, skal de liksom holde styr på penetrering OG fingrene sine.. ha det går ikke. Anonymkode: 65396...5f9 Bare se - Ikkje røre ! Anonymkode: 1536f...daf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 Hvis du må spørre om det så er du ikke gammel nok til å ha sex. Anonymkode: 05bd8...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #8 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg liker stimulering av klitoris. Uten stimulering av klitoris er sex meningsløst for min del. Nei jeg liker ikke stimulering av klitoris under penetrering/misjonær. sex uten stimuli av klitoris, blir som sex uten stimuli av penis for en mann. Anonymkode: 2be31...950 Det er ikkje så enkelt for partner å stimulere klitorisen under misjonæren, men penis inn i. Fordelaktig å stimulere klitorisen med penis "før" og penetreringen. Anonymkode: 1536f...daf 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #9 Skrevet 5. juni 2023 Klitoris er selve nøkkelen til kvinners opphisselse, tenning og nytelse så ja den er helt sentral og vesentlig under foreplay og sex. Hvordan bevegelser og hvordan trykk man liker varierer fra kvinne til kvinne så det er viktig at du spør den du er med "liker du dette? Hvordan føles best, sånn eller sånn?" og lar hun vise deg. Selv liker jeg både sirkel bevegelse frem og tilbake bevegelse og opp og ned bevegelse, det aller viktigste er at det er ordentlig vått og glid der og at du har brukt god tid på å tenne meg før du berører klitoris. Om man går fra helt tørr og ukåt til berøring av klitoris så gjør det bare vondt. Jeg foretrekker både fingre og tunge på klitoris som foreplay og underveis i sexen. Jeg liker når mannen stimulerer klitoris mens han knuller meg, men har ikke noe i mot å gjøre det selv heller. Anonymkode: 05bd8...3dd 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #10 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikkje så enkelt for partner å stimulere klitorisen under misjonæren, men penis inn i. Fordelaktig å stimulere klitorisen med penis "før" og penetreringen. Anonymkode: 1536f...daf Jo det er ikke noe problem, CAT stillingen som er en mer liggende variant av misjonær gjør at mannens skamben stimulerer utsiden av klitoris mens penis er inne vagina og stimulerer G punktet. Se nr 3 her for illustrasjon https://www.mensjournal.com/health-fitness/new-sex-positions-that-women-love#gid=ci02b8d0dbd0032605&pid=3-coital-alignment-technique-cat-sex-position En annen variant hvor mannen får fri tilgang til klitoris med kvinnen liggende på rygg er hvis hun bøyer bena bakover og opp i luften mens han står på kne i sengen, eller hvis han står på gulvet ved sengekanten og hun har bena sprikende opp i luften. Andre stillinger hvor mannen lett kan nå klitoris er i liggende skje, stående opp mot veggen, og i en mer liggende variant av doggy. Thank me later Anonymkode: 05bd8...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #11 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klitoris er selve nøkkelen til kvinners opphisselse, tenning og nytelse så ja den er helt sentral og vesentlig under foreplay og sex. Hvordan bevegelser og hvordan trykk man liker varierer fra kvinne til kvinne så det er viktig at du spør den du er med "liker du dette? Hvordan føles best, sånn eller sånn?" og lar hun vise deg. Selv liker jeg både sirkel bevegelse frem og tilbake bevegelse og opp og ned bevegelse, det aller viktigste er at det er ordentlig vått og glid der og at du har brukt god tid på å tenne meg før du berører klitoris. Om man går fra helt tørr og ukåt til berøring av klitoris så gjør det bare vondt. Jeg foretrekker både fingre og tunge på klitoris som foreplay og underveis i sexen. Jeg liker når mannen stimulerer klitoris mens han knuller meg, men har ikke noe i mot å gjøre det selv heller. Anonymkode: 05bd8...3dd Misjonæren har vert favoritten, men hun har aldri stimulert seg selv Avstår fra å slikke inn i denne urskogene av hår. 😩 Anonymkode: 1536f...daf
Blåttvann Skrevet 5. juni 2023 #12 Skrevet 5. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker dere kvinner at partner stilmulerer klitorisen deres som ledd oppvarmingen / forspillet ? Foretrekker du roterende bevegelser rundt klitorisen eller gnikking frem, og tilbake m/ lette trykk. ? Plasseringen av klitorisen er plassert overkant av vaginalinnganen, Hvordan stimulering av klitorisen / fysisk kontakt under penetrering / misjonærstilling. ? Anonymkode: 1536f...daf Under forspill er det deilig, alle kvinner er ulike og du må finne ut hva dama du har sex med liker. Det du nevner kan være godt det, men suging er next level -for meg. Under penetrering får ingen røre klitorisen min, dere klarer jo aldri å gjøre det godt 😅 og det blir mest vondt fordi det blir for hardhendt eller dere glipper av klitorishetta og begynner å stimulere rett på klitoris. Noe som gjør kjempevondt!!! Endret 5. juni 2023 av Blåttvann 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #13 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Misjonæren har vert favoritten, men hun har aldri stimulert seg selv Avstår fra å slikke inn i denne urskogene av hår. 😩 Anonymkode: 1536f...daf Jeg setter en knapp på at hun ikke nyter sex med deg og bare vil få det overstått så hun ikke ser behov for å stimulere seg selv fordi hun faktisk ikke har lyst. Når du ikke slikker og når du må spørre på et forum om damer liker stimulering av klitoris og hvordan man skal gjøre det høres du ut som en såpass uerfaren og dårlig elsker at ligget er elendig for hennes del. Anonymkode: 05bd8...3dd 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #14 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo det er ikke noe problem, CAT stillingen som er en mer liggende variant av misjonær gjør at mannens skamben stimulerer utsiden av klitoris mens penis er inne vagina og stimulerer G punktet. Se nr 3 her for illustrasjon https://www.mensjournal.com/health-fitness/new-sex-positions-that-women-love#gid=ci02b8d0dbd0032605&pid=3-coital-alignment-technique-cat-sex-position En annen variant hvor mannen får fri tilgang til klitoris med kvinnen liggende på rygg er hvis hun bøyer bena bakover og opp i luften mens han står på kne i sengen, eller hvis han står på gulvet ved sengekanten og hun har bena sprikende opp i luften. Andre stillinger hvor mannen lett kan nå klitoris er i liggende skje, stående opp mot veggen, og i en mer liggende variant av doggy. Thank me later Anonymkode: 05bd8...3dd Akrobater er på sirkus ! Anonymkode: 1536f...daf 1
Blåttvann Skrevet 5. juni 2023 #15 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Akrobater er på sirkus ! Anonymkode: 1536f...daf Akrobat? Det der er jo helt normale og enkle øvelser? 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #16 Skrevet 5. juni 2023 Jeg elsker at han massere der nede først. Syns rotering er best. Men han slikker nesten aldri. Jeg får ikke så mye ut av det dessverre. Men elsker det han gjør med fingrene🤤🤤 Magic. Noen ganger massere jeg selv. Eller avslutter det selv. Anonymkode: 69994...1be
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #17 Skrevet 5. juni 2023 Blåttvann skrev (2 minutter siden): Akrobat? Det der er jo helt normale og enkle øvelser? Pussigt hvordan desse kvinnfolka egentlig er "skrudd saman" sexuelt. ! Alle fostre, både mennesker og pattedyr, får først klitoris. Etter noen uker blir fosteret dusjet med hormonet testosteron inni magen. Da begynner klitoris å utvikle seg til penis hos hannkjønnene. Hos hunnene utvikler klitoris seg flere veier. Anonymkode: 1536f...daf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #18 Skrevet 5. juni 2023 34 minutter siden, AnonymBruker said: Akrobater er på sirkus ! Anonymkode: 1536f...daf CAT er jo super-enkel. CAT = misjonær med mannen høyere opp på henne. Penis entrer henne fra en høyere vinkel og sammen med bekken/resten av kroppen gir det mer stimulering av klitoris. Det er snakk om noen centimeter "høyere" på henne. Sikkert en haug folk som har hatt samleie i CAT mens de trodde de var i misjonær. ... og så kan man kysse og kline mer mens man puler. DET er jo også stas :D Anonymkode: b1f59...8dd 1
Blåttvann Skrevet 5. juni 2023 #19 Skrevet 5. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Pussigt hvordan desse kvinnfolka egentlig er "skrudd saman" sexuelt. ! Alle fostre, både mennesker og pattedyr, får først klitoris. Etter noen uker blir fosteret dusjet med hormonet testosteron inni magen. Da begynner klitoris å utvikle seg til penis hos hannkjønnene. Hos hunnene utvikler klitoris seg flere veier. Anonymkode: 1536f...daf Hæ? Hva er relevansen til akrobati her? Endret 5. juni 2023 av Blåttvann 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #20 Skrevet 5. juni 2023 Klitoris stimuleres hver gang vi har sex, ja. Som andre sier er det veldig individuelt hva man liker. Selv elsker jeg det når ham starter med fjærlette berøringer. Først på innsiden av lårene eller på magen, og så i blant liksom tilfeldig streifer borti klitoris. Gjerne leke lenge på den måten, og så bli gradvis mer direkte. Til slutt gnir han meg med et jevnt press nokså rett fram og tilbake med to flate fingre. Da må jeg bare gi meg over. En veldig sjelden gang kan jeg komme bare av misjonæren. Men da tar han meg veldig langsomt og dypt slik at skambeinet hans trykker mot klitoris når han er lengst inne. Som regel er dette mest en oppvarmingsstilling for min del. Det som derimot funker hver gang er at han tar meg bakfra mens vi ligger i skje. Da masserer han klitoris med hånden samtidig. Anonymkode: 0a86e...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå