AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Noen som har kjent på den? Jeg skal aldri mer tenke at andre er naive og dumme som går i fella som vi andre så åpenbart ser. For nå har jeg selv blitt utsatt for det og jeg skjønte ikke det før det nesten gikk galt. En venn som var så grei og bygget opp selvtilliten min. Og så plutselig en dag snur hn fullstendig og blir en helt annen person. Stalking, brev i posten osv. Jeg har vært så redd. Har dere også opplevd det? Er så glad jeg kom meg vekk i tide! 😪 Anonymkode: 078a8...bb1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 hvordan kom du deg unna da? Skiftet du adresse? Byttet jobb? Endret alle daglige rutiner? Anonymkode: d5b00...190
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Jeg ble forfulgt av en fremmed mann i godt over 2 mil midt på natten en lørdagsnatt. Han stod i en sidevei å ventet og kom som et lyn etter meg. Kjørte mange rare veier og runder men han hang på som en klegg. Tror ikke jeg hadde levd idag hadde han fått tak i meg. Jeg stoppet med en taxistasjon med folk. Anonymkode: c8227...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 Jeg kom meg unna han jeg var i relasjon med som forsøkte å ta livet mitt, og jeg har kommet meg unna flere psykisk psyke relasjoner som såvisst har vært ekstremt farlige også fysisk bare på en annen måte enn fysisk vold. Anonymkode: 8f5aa...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå