AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Uten å gå for mye inn på detaljer, så kontaktet jeg en fyr på sosiale medier og spurte om han ville ta en kaffe. Han sa ja. Nå som jeg har gått litt mer nøye gjennom bildene hans (og de han henger med), så tror jeg at han er en del yngre enn meg. 5-8 år yngre er sannsynlig. Jeg er 35. Jeg burde selvsagt sjekket dette før jeg kontaktet han. Jeg har ikke mange bilder av meg selv, og jeg ser nok yngre ut enn det jeg er, da jeg er liten og tynn, og jeg kler meg heller ikke helt etter alderen min. Så jeg vil tro at han kanskje tenker at jeg er i 20-årene et sted. Men burde jeg da avlyse? Det blir jo bare kleint når/hvis alder blir et tema. Bortkastet tid for han (og meg). Hva ville dere gjort? Skal jeg si hvorfor jeg avlyser, eller finne på en unnskyldning? Anonymkode: da076...75f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Hva vil det si at du ikke kler deg etter alderen egentlig? Hvordan kler 35-åringer seg annerledes enn de i 20-årene? Anonymkode: 581b0...dcd 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 syns du burde ta kaffen med han. Og evt si alder når du møtes😊kanskje det klaffer👏🏻 Anonymkode: 8b150...6cb 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 Herregud hadde date med en som var 16 år yngre en meg i går, gikk helt strålende 😊😊hva er problemet egentlig? Anonymkode: 06cf1...889 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud hadde date med en som var 16 år yngre en meg i går, gikk helt strålende 😊😊hva er problemet egentlig? Anonymkode: 06cf1...889 Er du mann eller kvinne?😊 Anonymkode: 8b150...6cb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva vil det si at du ikke kler deg etter alderen egentlig? Hvordan kler 35-åringer seg annerledes enn de i 20-årene? Anonymkode: 581b0...dcd Baggy jeans, oversized t-skjorte, college genser ol. Tenkte mer på at ved første øyekast kan jeg se yngre ut enn jeg er ettersom jeg er litt liten. Nærmere ser man selvsagt at jeg ikke er i 20-årene. Og jeg ønsker ikke å føre han bak lyset. At han tror han skal på date med en på samme alder, og så møter han ei gammal røy. Anonymkode: da076...75f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 Jeg hadde avlyst. Er på din alder og opplever at menn i 20 årene bare vil ha en milf fantasi, ikke noe seriøst og man merker aldersforskjellen så tydelig på date når man prøver å ha en normal samtale sammen at det er bortkastet for begge to Anonymkode: b8726...49e
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. juni 2023 #8 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herregud hadde date med en som var 16 år yngre en meg i går, gikk helt strålende 😊😊hva er problemet egentlig? Anonymkode: 06cf1...889 Jeg har nettopp kommet fra en date med en som er 14 år yngre. Ingen bryr seg om alderen lengre, så lurer også på hva problemet er 😅 Ts selvsagt skal du gå på date med han Alderen spiller ingen rolle lengre så lenge begge er voksne
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #9 Skrevet 5. juni 2023 Mysticgirl skrev (50 minutter siden): Jeg har nettopp kommet fra en date med en som er 14 år yngre. Ingen bryr seg om alderen lengre, så lurer også på hva problemet er 😅 Ts selvsagt skal du gå på date med han Alderen spiller ingen rolle lengre så lenge begge er voksne Ja, du som er såpass attraktiv kan date noen yngre 😍 Heldig du! Anonymkode: 8b911...c67 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #10 Skrevet 5. juni 2023 Gå på date med han. Jeg er ganske middels, men har vært i forhold med en 10 år yngre mann, som så veldig bra ut. Anonymkode: 091a2...448 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #11 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde avlyst. Er på din alder og opplever at menn i 20 årene bare vil ha en milf fantasi, ikke noe seriøst og man merker aldersforskjellen så tydelig på date når man prøver å ha en normal samtale sammen at det er bortkastet for begge to Anonymkode: b8726...49e Hvis han er over 25, er det mange seriøse typer. Mange yngre menn som er modne. Det er bare en date, ts. Anonymkode: 7d705...737 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #12 Skrevet 5. juni 2023 1 hour ago, Mysticgirl said: Jeg har nettopp kommet fra en date med en som er 14 år yngre. Ingen bryr seg om alderen lengre, så lurer også på hva problemet er 😅 Ts selvsagt skal du gå på date med han Alderen spiller ingen rolle lengre så lenge begge er voksne Slutt med typen? Ellers enig med deg, virker som alder er mer utvannet og at folk ikke bryr seg lenger, merker det selv Anonymkode: 84d2e...d18 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #13 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde avlyst. Er på din alder og opplever at menn i 20 årene bare vil ha en milf fantasi, ikke noe seriøst og man merker aldersforskjellen så tydelig på date når man prøver å ha en normal samtale sammen at det er bortkastet for begge to Anonymkode: b8726...49e "Milf-fantasi" .. TS er 35 og mannen er mellom 27 og 30. Du snakker som om mannen var 23 og TS 40. Anonymkode: 9d477...4ae 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #14 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): "Milf-fantasi" .. TS er 35 og mannen er mellom 27 og 30. Du snakker som om mannen var 23 og TS 40. Anonymkode: 9d477...4ae Det disse guttene tenner på er en eldre dame og for en 27 åring så er en 35 åring mye eldre og derfor oppfyller denne milf fantasien de har om en eldre erfaren dame. Man trenger ikke være 40 og ha unger for at unge gutter skal se deg på den måten desverre Anonymkode: b8726...49e 1
Hulderen Skrevet 6. juni 2023 #15 Skrevet 6. juni 2023 Hvis du avlyser, så si i det minste hvorfor. Det er ikke farlig å være ærlig. Si at du har begynt å lure på om det er større aldersforskjell enn du trodde. Fortell hvor gammel du er og spør om hans alder. Kanskje syns han aldersforskjellen er uproblematisk. Kanskje er den mindre enn du tror. 1
Tantemor Skrevet 6. juni 2023 #17 Skrevet 6. juni 2023 Det er da ikke stor aldersforskjell dette vel, og dere skal drikke kaffe, ikke gifte dere. Møt ham som avtalt, bli kjent med ham, og plott det evt inn som delvis humor hvis det viser seg at du er på større "barnerov" enn først antatt. Er jo bare å si du ikke skjønte han var så ung før invitasjonen ble gitt. Kos deg forøvrig på daten, du kan bli overrasket over en gjensidig oppriktig interesse, og alder har lite å si såfremt dere blir uenige om fremtidplaner som spm barn/ikke barn.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #18 Skrevet 6. juni 2023 Jeg dro på date med en som er 5 år yngre enn meg. Daten gikk fint den, men kjente det ikke klaffet helt. Jeg er mor og har litt andre interesser enn han. Han liker å kjøre bil og feste med kompiser hver helg 😅 Jeg foretrekker sofaen og turer i helgene 🤷♀️ Anonymkode: 91f7c...80f
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. juni 2023 #19 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, du som er såpass attraktiv kan date noen yngre 😍 Heldig du! Anonymkode: 8b911...c67 Nei, jeg er helt normal i utseendet Alle kan date yngre om de vil. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Slutt med typen? Ellers enig med deg, virker som alder er mer utvannet og at folk ikke bryr seg lenger, merker det selv Anonymkode: 84d2e...d18 Ja, det er slutt. Men vi er gode venner og han er en fantastisk mann, du finner ikke bedre enn han. Et unikum ❤️ Og han er også mye yngre enn meg . Ja, alder har ikke noe å si lengre den "feile" veien og takk og lov for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå