AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #41 Skrevet 6. juni 2023 "Vi er såå rike men har lite lyst å dele smuler av vår rikdom med barnas venner" Anonymkode: b5c4d...85c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #42 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Syns ikke det høres så fornuftig ut at unger skal hive innpå med kneip og syltetøy et par timer før middag.... Anonymkode: 48747...ca8 Sultne barn får mat, også sultne voksne. Mine barn tar seg ofte noen skiver når de kommer hjem, da er det 3-4 timer siden de har spist. Venner som er med hjem får selvsagt også mat. De må gjerne lage seg noe annet enn brødmat, men de foretrekker brød. Vi er ikke hjemme når de kommer hjem fra skolen og har få føringer på hvem, hvor mange dr er eller hva de kan spise. De fleste barna går hjem for å spise middag. De større skal ofte noe sammen etter middag, og spiser med oss. Alle er velkomne hos oss. Mine og min manns venner får også mat. Anonymkode: c3f5d...25f
Hensatt Skrevet 6. juni 2023 #43 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns ikke det høres så fornuftig ut at unger skal hive innpå med kneip og syltetøy et par timer før middag.... Anonymkode: 48747...ca8 Da serverer du noe annet. Jeg kom bare med et forslag. Djizes... 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #44 Skrevet 7. juni 2023 Jeg serverer kanelboller som jeg har på fryseren,tomatsuppe med egg og baguetter,pizzasnurrer(kjøper ferdig deig og saus,skinke og ost) ostesmørbrød i ovnen. Dette er rimelige ting jeg alltid har i hus. Alle blir hvertfall gode og mette. Anonymkode: 87508...124
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #45 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 16.18): Jeg er aleneforsørger til gutt på 11 år, han har med kompiser hjem 4 dager i uken. I dag serverte jeg skiver med peanøttsmør og syltetøy, kun syltetøy, en snei brunost, en hvitost, 6 tynne skiver akurg og 6 strimler paprika i en skål, vannmelon, pizza laget på tacolefser, bruker kun ketchup på og kjøper revet ost til 29kr, den varer til en del slike lomper. Krydrer med litt grillkrydder. Dette tok meg 5-6 minutter. De dagene jeg ikke er hjemme har jeg eget brød/knekkebrød til barna på besøk, og eget pålegg i en boks slik det er enkelt for sønnen min å dra frem. Ellers kan de også spise havregryn med melk, med litt sukker eller syltetøy på. Serverer frukt og grønt til alle måltid, alltid. Og vi alle drikker kun vann i ukedagene. Er det en haug med barn her når det er middagstid blir det pannekaker. Jeg bruker ca 1000-1500kr mnd på mat til andre sine barn. Anonymkode: 26098...257 På et år har du brukt minst 12000 kr på mat til andres barn. Penger du kunne brukt på gave til barnet ditt eller ferie, har du tenkt på det? Greit at du tror du er snill, men ikke la det gå utover barnet ditt. Venner kan komme på besøk uten å spise for 1000 kr. Anonymkode: 13ab7...99d 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #46 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 16.49): Syns ikke det høres så fornuftig ut at unger skal hive innpå med kneip og syltetøy et par timer før middag.... Anonymkode: 48747...ca8 Men noe mat må de jo ha. Anonymkode: b4885...57e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #47 Skrevet 7. juni 2023 Ville prioritert mat til vennene. Rugsprø koster lite. Ha en del pakker stående og kjøp inn smøreost. Kanskje dere kan avtale at den maten de kan ta av, settes i en egen hylle i kjøleskapet, sånn at de ikke forsyner seg av det dyreste pålegget og frukten? Anonymkode: 6a3e4...7ff 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå