AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Hadde sex med ei dame som jeg datet. 😊 sexen var helt ok. Kl var 3 på natta, og vi var trøtte men ene tingen førte til det andre. Hun sier at hun liker meg selvom sexen var ikke så bra første gangen. Vi kjenner hverandre ikke så godt. Hun er en utrolig bra dame og vi hadde det utrolig gøy sammen. Samme interesser og mye til felles. Jeg avviste henne etter sex. Jeg sa til henne: lykke til, du kommer til å finne deg lett en fyr som er bedre enn meg.😊 hun mener at jeg kun var ute etter sex. Burde jeg gi henne sjanse til? Anonymkode: 3a54b...30b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Du er ikke noen kul fyr, så la henne slippe. Anonymkode: 6e153...c30 12 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Jeg ville gitt henne tid. Ikke alle er ekspert i senga ved første ligg med en ny person. Anonymkode: 04d90...156 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville gitt henne tid. Ikke alle er ekspert i senga ved første ligg med en ny person. Anonymkode: 04d90...156 Hvorfor gi henne tid? Ts avviste henne etter sexen. Hadde aldri giddet å fortsette noe med en så kjip fyr Anonymkode: 6e153...c30 8 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde sex med ei dame som jeg datet. 😊 sexen var helt ok. Kl var 3 på natta, og vi var trøtte men ene tingen førte til det andre. Hun sier at hun liker meg selvom sexen var ikke så bra første gangen. Vi kjenner hverandre ikke så godt. Hun er en utrolig bra dame og vi hadde det utrolig gøy sammen. Samme interesser og mye til felles. Jeg avviste henne etter sex. Jeg sa til henne: lykke til, du kommer til å finne deg lett en fyr som er bedre enn meg.😊 hun mener at jeg kun var ute etter sex. Burde jeg gi henne sjanse til? Anonymkode: 3a54b...30b Burde HUN gi DEG en sjanse til mener du 😅 Det var du som var usjarmerende nok til å dumpe rett etter sex 😅 Men altså, mener du det du skriver da? Utrolig bra dame, dere har det utrolig gøy sammen, samme interesser og mye til felles.... Altså, jeg hadde heller ikke klart å ha dritgod sex midt på natta når jeg var stuptrøtt 😆 Hvis du ikke har skremt henne vekk, så hadde jeg gitt det en sjanse til. Anonymkode: f1d56...cca 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Så du avviste henne fordi du ble såret over at hun synes du var dårlig i sengen? Er vel vanlig at første gangen ikke er mind-blowing. Men begge virker umodne når man må si det, og så avslutte alt. Er jo bare til å ha mer sex, så blir det bra Anonymkode: ff658...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde sex med ei dame som jeg datet. 😊 sexen var helt ok. Kl var 3 på natta, og vi var trøtte men ene tingen førte til det andre. Hun sier at hun liker meg selvom sexen var ikke så bra første gangen. Vi kjenner hverandre ikke så godt. Hun er en utrolig bra dame og vi hadde det utrolig gøy sammen. Samme interesser og mye til felles. Jeg avviste henne etter sex. Jeg sa til henne: lykke til, du kommer til å finne deg lett en fyr som er bedre enn meg.😊 hun mener at jeg kun var ute etter sex. Burde jeg gi henne sjanse til? Anonymkode: 3a54b...30b Første ligg er sjeldent bra, man bør prøve et par ganger til før man gir opp. Man bør også prate om sex, hva man liker og ikke liker for å finne tonen i sengen. Anonymkode: c2723...d0b 2
RockyRose Skrevet 5. juni 2023 #8 Skrevet 5. juni 2023 Dersom sexen var dårleg er jo du like skuldig, så la ho heller finne nokon andre som er betre i senga enn du er 😊 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 18.19): Du er ikke noen kul fyr, så la henne slippe. Anonymkode: 6e153...c30 Syns du det var dumt jeg ikke gir henne flere sjanser? Anonymkode: 3a54b...30b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Syns du det var dumt jeg ikke gir henne flere sjanser? Anonymkode: 3a54b...30b Spørs om hun gidder, kjip og dårlig i senga. Anonymkode: aa3cc...f89
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs om hun gidder, kjip og dårlig i senga. Anonymkode: aa3cc...f89 At jeg var dårlig i senga? Var ganske trøtt.... Anonymkode: 3a54b...30b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #12 Skrevet 6. juni 2023 Du er ikke noe mer enn en brekende tissefant. Du hadde rett i at hun lett finner seg en som er mye bedre. Anonymkode: 00384...5f8 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #13 Skrevet 7. juni 2023 Gå videre. Du dreit deg ut, og avviste, selv om du egentlig ikke mente det? Til neste gang har du lært å ikke ha det så travelt. Veldig mange situasjoner ser annerledes ut, edru og med litt tid på seg. Avslutte kan du gjøre når som helst ellers. Jeg er litt i den situasjonen, at jeg prøver å få til noe med ei som jeg har avvist før. Men jeg er også smertelig klar over at det er hun som må gi meg en ny sjanse. Anonymkode: 03149...df8 3
lillevill Skrevet 7. juni 2023 #14 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 18.16): Hadde sex med ei dame som jeg datet. 😊 sexen var helt ok. Kl var 3 på natta, og vi var trøtte men ene tingen førte til det andre. Hun sier at hun liker meg selvom sexen var ikke så bra første gangen. Vi kjenner hverandre ikke så godt. Hun er en utrolig bra dame og vi hadde det utrolig gøy sammen. Samme interesser og mye til felles. Jeg avviste henne etter sex. Jeg sa til henne: lykke til, du kommer til å finne deg lett en fyr som er bedre enn meg.😊 hun mener at jeg kun var ute etter sex. Burde jeg gi henne sjanse til? Anonymkode: 3a54b...30b Hva var så dårlig med sexen da ?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #15 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Syns du det var dumt jeg ikke gir henne flere sjanser? Anonymkode: 3a54b...30b Du er heldig hvis hun i det hele tatt gir deg en ny sjanse. Anonymkode: 67e75...3e3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #16 Skrevet 7. juni 2023 lillevill skrev (7 timer siden): Hva var så dårlig med sexen da ? Fulle og trøtte, første gang kan jo ikke bli helt perfekt, men føler meg kjip. Anonymkode: 3a54b...30b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #17 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gå videre. Du dreit deg ut, og avviste, selv om du egentlig ikke mente det? Til neste gang har du lært å ikke ha det så travelt. Veldig mange situasjoner ser annerledes ut, edru og med litt tid på seg. Avslutte kan du gjøre når som helst ellers. Jeg er litt i den situasjonen, at jeg prøver å få til noe med ei som jeg har avvist før. Men jeg er også smertelig klar over at det er hun som må gi meg en ny sjanse. Anonymkode: 03149...df8 Hvorfor kan ikke du kontakte henne da? Har hun sagt noe? Anonymkode: 3a54b...30b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #18 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor kan ikke du kontakte henne da? Har hun sagt noe? Anonymkode: 3a54b...30b Vi har så absolutt kontakt, og har visst av hverandre i mange år. Hun var interessert, og jeg på en måte i henne, men jeg avviste henne med at vi var for forskjellige i personlighet. Samtidig prøvde jeg å date flere andre. Hun har modnet på meg, og jeg har fått lyst til å gi det et forsøk, men for henne er det selvsagt en følelse av å være andrevalg. Anonymkode: 03149...df8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå