AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Er i et forhold. Vi har to hjemmeboende store barn. Jeg er av ymse årsaker blitt overvektig de siste fem årene, og mannen har vært ærlig på at han ikke tenner på meg lenger. Vi har heller ikke hatt det optimalt de siste par årene. Jeg har jo lyst til å gå ned i vekt, men ikke gjort over natten. Vi har dessverre ikke hatt samleie på over ett år, kun noen blowjobs i ny og ne. Jeg er jo keen på sex selvom ikke han er det. Hadde et sårbart moment i går hvor jeg spurte han hvordan han hypotetisk stiller seg til at jeg skulle hatt sex med en annen. La til at jeg ikke har hatt det eller planlegger å ha det. Han tenkte veldig lenge og sa at han måtte tenke på det. Jeg sa at jeg ikke hadde synes det var greit om han hadde hatt det. Jeg ble bare så sykt lei meg, og mistet vel egentlig all troen på at vi kommer til å bli bra igjen… noen andre som er eller har vært i lignende situasjoner og har noen gode råd eller tanker? 🌸 Anonymkode: b9362...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Samme skjedde med eksen, når jeg spurte hvorfor vi ikke hadde sex lengre, innrømte hun at hun ikke tente på meg overhode lengre. Hun sa hun følte seg lurt og fanget i ekteskapet fordi vi har en sønn sammen, hvis hun folot meg nå kom folk til å tenke på henne som en bitch. Grunnen til at jeg hadde gått opp i vekt var fordi jeg var blitt alvorlig syk, og det var en bivirkning av medisinen. Gjorde det veldig enkelt for henne, gode og onde dager betydde ikke noe for henne enn at det hørtes ut som en fin ting å si. Skaffet meg en liten leilighet etter en måned, og fortsatte behandlingen på egenhånd. Det ble trangt økonomisk en stund og jeg hadde et halvt år der jeg nesten ikke fikk sett sønnen min. Men fikk orden på det, og kort tid etter jeg kunne ha han 50% traff tom en helt fantastisk sykepleier mens jeg gikk under rehabiliterings behandling. Hun så meg på mitt aller verste, og var også den som fikk meg til å roe meg ned med treningen så fort jeg fikk beskjed om at det var ok da jeg hadde tenkt å komme meg tilbake til der jeg var fysisk. Hun mente det var flott at jeg ønsket å bli sunn og frisk igjen, men hun brydde seg ikke når jeg overvektig og hun brydde seg ikke om jeg hadde dadbod. Så mitt råd til deg er, kom deg ut, er folk som vil sette pris på deg for den du er selv om det ikke føles sånn. Anonymkode: 496c3...d8b 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå