AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Og hva er det verste en vert kan servere deg? Min favoritt er uten tvil pasta bolognese. Jeg misliker reker og hadde slitt om det var det eneste som ble servert. Anonymkode: 3a4f8...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Er ikke så voldsomt fan av sjømat, så de må gjerne lage så fin sjømataften de bare vil, men jeg blir ikke imponert. Jeg er veldig fan av viltkjøtt. Så en god og mør elgstek feks med høstens grønnsaker og en god saus må nok være noe av det beste 😋 Anonymkode: 83bd8...155 2
FlowahPowah Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Når verten disker opp kjempegod sushi, da blir jeg helt mo i knærne, det er så godt! Standard norsk taco, eller hjemmelaget "firkantet" pizza med kjøttdeig og løk kan jeg styre meg for. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 Jeg elsker skalldyr og sjømat generelt, så det er det beste jeg får servert hvis råvarene er gode og de er riktig tilberedt. Jeg kan ikke komme opp med noe "verst", jeg er nesten altetende og glad i mat, men det betinger jo at maten i seg selv er god. God lapskaus, god bolognese osv. Da jeg var ung kunne noen finne på å lage middager bestående av én svartsvidd kotelett, en haug med standard, hvit ris og salat bestående av isbergsalat eller kinakål, tomat og agurk med Thousand Island på. Punktum, liksom. Men slik spiser vel ikke folk i dag. Jeg kunne spist det, men jeg hadde ikke jublet inni meg. Anonymkode: 9dff1...48e 1 1
-jk- Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 Det beste jeg kunne blitt servert er nok potetball (komle). Det verste? Pinnekjøtt scorer høyt der. 1
Fant80 Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Ekstremt allergisk mot skalldyr,så det er det verste jeg kan bli servert. Favoritt: Spaghetti - Filipino style. 😍
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 Beste er nok indisk curry, eller pasta carbonara. Jeg hater sjømat generelt 😅 Anonymkode: 67392...cdf 1
Kinder Skrevet 5. juni 2023 #8 Skrevet 5. juni 2023 Jeg liker noe sjømat, men hummer, østers, krabbe og lignende kan jeg styre meg for. Det beste kommer helt an på årstid og høytid.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #9 Skrevet 5. juni 2023 Veldig glad i det meste av mat, spesielt tapas. Verste måtte vel vært østers, blodpudding, alt av innmat, rakfisk, lutefisk, geit og rått kjøtt (ikke speket). Anonymkode: 99f00...715 1
Mardina Skrevet 5. juni 2023 #10 Skrevet 5. juni 2023 Noe av det beste jeg kan få servert er en skikkelig god hjemmelaget pizza. Gjerne stekt i pizzaovn. Med sprø bunn. Jeg er ikke noe fan av sjømat (unntaket er fisk, men det går vel ikke under sjømat). 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #11 Skrevet 5. juni 2023 Beste er hjemmelaget moussaka med tzatziki og gresk salat. 😍 Eller stifado med sitronpoteter. Joikaboller er det verste jeg kan få servert, eller lungemos. Anonymkode: 828ee...6df 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #12 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Veldig glad i det meste av mat, spesielt tapas. Verste måtte vel vært østers, blodpudding, alt av innmat, rakfisk, lutefisk, geit og rått kjøtt (ikke speket). Anonymkode: 99f00...715 Det er jo helt urealistisk at noen skulle servere deg innmat hvis du var invitert på middag en lørdag? Mardina skrev (7 minutter siden): Noe av det beste jeg kan få servert er en skikkelig god hjemmelaget pizza. Gjerne stekt i pizzaovn. Med sprø bunn. Jeg er ikke noe fan av sjømat (unntaket er fisk, men det går vel ikke under sjømat). Fisk er sjømat! AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beste er hjemmelaget moussaka med tzatziki og gresk salat. 😍 Eller stifado med sitronpoteter. Joikaboller er det verste jeg kan få servert, eller lungemos. Anonymkode: 828ee...6df Se over. Hvor realistisk er det at noen ville servert deg joikakaker eller lungemos hvis de hadde bedt deg på middag? Anonymkode: 9dff1...48e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #13 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Se over. Hvor realistisk er det at noen ville servert deg joikakaker eller lungemos hvis de hadde bedt deg på middag? Anonymkode: 9dff1...48e Hvorfor henger du deg opp i hva jeg svarer 😂🥲 Det er en tråd om middag på et internett forum. Anonymkode: 828ee...6df 1
Hannah80 Skrevet 5. juni 2023 #14 Skrevet 5. juni 2023 Jeg liker faktisk nesten all type mat. Er ekstremt lite kresen. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #15 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo helt urealistisk at noen skulle servere deg innmat hvis du var invitert på middag en lørdag? Fisk er sjømat! Se over. Hvor realistisk er det at noen ville servert deg joikakaker eller lungemos hvis de hadde bedt deg på middag? Anonymkode: 9dff1...48e Men nå blir det spurt om hva man liker mest og minst. Hva har lørdag med saken å gjøre? Anonymkode: 83bd8...155 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #16 Skrevet 5. juni 2023 Pasta eller sushi scorer svært høyt🤩 eventuelt hotpot av noe slag. Liker svært lite av kjøtt, reker og traust husmannskost. Anonymkode: bd765...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #17 Skrevet 5. juni 2023 Pizza er jo selvfølgelig helt fantastisk! kunne sikkert spist pizza til middag hver eneste dag jeg altså. Men sjømat ville det nok gått veldig treigt med. Rakfisk / torsk / seifilet, eller what ever. Smaker egentlig gørr, og er rett og slett kvalmende. Anonymkode: 6b598...231 2
RockyRose Skrevet 5. juni 2023 #18 Skrevet 5. juni 2023 Eg hadde blitt veldig glad for det meste god mat: Pizza, taco, lasagne, pasta, sushi, digg heimelaga burger og fiskebollar.. Hadde ikkje kome om dei serverte fisk(nesten all type) og lammekjøt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #19 Skrevet 5. juni 2023 Lasagne, ferske reker, krabbeklør… Anonymkode: 7a654...501 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #20 Skrevet 5. juni 2023 Hjemmelagde kjøttkaker 😋. Lasagne med hvit saus (oppskrift fra før tomatsaus ble introdusert). Spiser ingenting rått, så ingen biff tartar eller sushi. Anonymkode: a2d9a...65b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå