AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Hei Noen som vet om det kommer ekstra utgifter når man bestiller make up fra Asos eller Feelunique? Hva med evt hvis man kjøper make up og klær i samme bestilling? Håper på svar:)) Anonymkode: f1c1c...8b0
Capazitet Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Samstundes - har bestilt nokre kremar frå Lookfantastic for under 250 med frakt, trur de det blir moms og toll på den pakka? Stod ikkje noko om det når eg bestilte i alle fall
kaledonia Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Sitat Feelunique is part of the VOEC scheme and is liable for collecting VAT on sales to Norwegian consumers on low value goods below 3000 NOK per item. Feeelunique VOEC Scheme ID number is 2033879. Delivery and VAT/Customs Information for Norway – Help Centre - Feelunique
Maddy25 Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Asos er voec registrert. Du betaler ikke noe ekstra når pakken kommer til Norge. Feelunique sender dessverre ikke til Norge for tiden.
Kia12 Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Takk:) Er det noe grense på hvor mye man kan handle for i forhold til dette?
Maddy25 Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 3 minutter siden, Kia12 said: Takk:) Er det noe grense på hvor mye man kan handle for i forhold til dette? Det er jeg litt usikker på. Men mener jeg leste noen om 3000,- en gang. Kansje det var klær. Er litt usikker der. Jeg kjøper aldri for så mye av gangen, har derfor aldri sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå