AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Del Skrevet 5. juni 2023 Hei! Jeg er en 20 år gammel jente som ønsker meg sommerjobb i utlandet. Jeg har sett litt på jobber som guide gjennom Tui og Apollo, men jeg tror det kan bli ganske kjedelig i lengden. Noen som har gode tips til spennende sommerjobber i utlandet for en jente på 20? Anonymkode: 88ae9...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 5. juni 2023 #2 Del Skrevet 5. juni 2023 En sommerjobb er ikke "i lengden". Guidejobb i "syden" er alltid mer jobb enn det selskapene sier. Fastlønn mot ubegrenset tilgjengelighet. Callsenterjobber kan du etter det jeg har hørt finne på Kreta og Kypros. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Del Skrevet 5. juni 2023 Callsenterjobber I masse sydendestinasjoner. Tradisjonelt dårlig betalt men blitt en del bedre siden du får lønn i Euro. Pakkereiseguide er hardt arbeid. Anonymkode: 86888...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå