AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Del Skrevet 5. juni 2023 Det er sånne ferdig kokte som man kan spise rå eller varmebehandle. De lukter ikke vondt og har vært oppbevart uåpnet i kjøleskap siden det. Er det trygt eller er skalldyr like lett bedervelig som fisk og kjøttdeig? Anonymkode: 5a5fd...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Del Skrevet 5. juni 2023 Det hadde jeg ikke gjort. Anonymkode: b66da...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Del Skrevet 5. juni 2023 Tja, skeptisk. Men jeg hadde nok prøvd å varmehandle de og så sett, luka og smakt for å ta en ny vurdering. Anonymkode: 31ab7...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. juni 2023 #4 Del Skrevet 5. juni 2023 Skalldyr er lettere bedervelig enn alt annet. Dessverre kan du bli syk av det allerede før det begynner å lukte, så akkurat i dette tilfellet ville jeg ikke tatt sjansen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 5. juni 2023 #5 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg hadde nok spist dem hvis de ikke luktet dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Del Skrevet 5. juni 2023 Hadde spist de hvis de ser bra ut og ikke lukter/smaker unormalt. Går som regel helt bra, så lenge det ikke er åpenbart bedervet. Anonymkode: ccd2f...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå