Gå til innhold

Hvilke kroppslige tegn kan man se etter for å se om noen føler seg tiltrukket av deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utvidede iriser blir jo regnet som ett tegn, men er det noe mer? 

Anonymkode: fdf0f...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Utvidede iriser blir jo regnet som ett tegn, men er det noe mer? 

Anonymkode: fdf0f...66f

Her er et greit lite knippe:

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/cutting-edge-leadership/201910/8-key-nonverbal-signals-of-sexual-interest?amp

Og som alltid når det gjelder kroppsspråk: Det er antall signaler som betyr noe.

Har ingenting å si at noen gir ett eller to. Blir det derimot fire-fem eller flere bør du våkne.

Endret av ClausSaus
Skrevet

Hvorfor må det alltid være "seksuell interesse" da? Holder det ikke med god gammeldags interessert
i å bli kjent med folk fordi de sender ut noe hyggelig? Jeg ville heller ha satt pris på det. Et godt vennskap.  :) 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Å lete etter sånne ting er oppskrift på å overanalysere ting i sin favør og drite seg ut fordi man tar feil 

Anonymkode: c87bc...ef8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på slike tegn, bare BS. Er noen interessert prøver de seg, eller ikke....

Anonymkode: 84b1e...aee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tvinner håret (kvinner), klør seg bak øret (menn), viser håndledd (kvinner, støtter seg på ett ben og så det andre (menn)

Anonymkode: 19e7e...010

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (4 timer siden):

Her er et greit lite knippe:

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/cutting-edge-leadership/201910/8-key-nonverbal-signals-of-sexual-interest?amp

Og som alltid når det gjelder kroppsspråk: Det er antall signaler som betyr noe.

Har ingenting å si at noen gir ett eller to. Blir det derimot fire-fem eller flere bør du våkne.

det var jo bare seksuell interesse det er jo totalt uinteressant for min del ihvertfall, ville heller ha visst hvordan se noen som liker hele meg lissom?

Anonymkode: 0053b...a09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det var jo bare seksuell interesse det er jo totalt uinteressant for min del ihvertfall, ville heller ha visst hvordan se noen som liker hele meg lissom?

Her var jo spørsmålet på kroppslige tegn på at noen er tiltrukket av deg. I møte med nye mennesker og noen som potensielt kan bli en ny partner, så må det oppstå en tiltrekning først. Og den tiltrekningen er først og fremst seksuelt betinget, enn om ubevisst. Om noen skal vite at de liker hele deg, så er det en mer tidkrevende prosess, kan kanskje ta år. Ja får det er mange som blir sammen, og i begynnelsen av et forhold så viser man seg fra sin beste side. Det er mange som går fra hverandre etter noen år, noe som må bety, likte visst ikke hele deg allikevel.

Anonymkode: 22a61...28c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her var jo spørsmålet på kroppslige tegn på at noen er tiltrukket av deg. I møte med nye mennesker og noen som potensielt kan bli en ny partner, så må det oppstå en tiltrekning først. Og den tiltrekningen er først og fremst seksuelt betinget, enn om ubevisst. Om noen skal vite at de liker hele deg, så er det en mer tidkrevende prosess, kan kanskje ta år. Ja får det er mange som blir sammen, og i begynnelsen av et forhold så viser man seg fra sin beste side. Det er mange som går fra hverandre etter noen år, noe som må bety, likte visst ikke hele deg allikevel.

Anonymkode: 22a61...28c

Jeg har møtt begge deler. De som er kun seksuelt interesserte fokuserer på kroppen din og har seksuell flørtende tone. 

En som er interessert i hele meg som jeg har møtt da, er gentleman, omtenksom og setter meg først hele veien. Det vil aldri en som bare er ute etter sex gjøre tror jeg da. De fokuserer ikke på sex heller men sier ser fin ut idag. Så fin du var på håret osv osv... en som er seksuelt interessert vil sikkert si noe som .. å du har fin rompe, fine pupper, finer former. Alt er bare overfladisk basert. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...