AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Del Skrevet 5. juni 2023 Eller er det mest sannsynlig bare blodansamling? Det har vært sånn en stund, men kan ikke huske å ha slått stortåa Anonymkode: 3b8fa...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Del Skrevet 5. juni 2023 Gå til legen og sjekk. Det er aldri feil å sjekke noe du er usikker på. Anonymkode: ac5f4...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Del Skrevet 5. juni 2023 Ville nok latt neglen vokse ut. Forsvinner det ikke da, så kan du vurdere lege. Anonymkode: 65790...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Del Skrevet 5. juni 2023 Om misfarging vokser med neglen er det helt ufarlig. Som at man slår tå uten å merke det osv. Er flekken på samme sted lenge bør du sjekke. Brun og svart negl kan indikere sykdom. Anonymkode: 68d06...ecb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Del Skrevet 5. juni 2023 Da jeg klipte neglen i stad virket det som om det er under neglen 😕 Kan jeg sende bilde til legekontoret? Jeg sjekket om legen hadde noen ledige timer før jeg drar fra studentbyen og hjem, men ingen timer ledig. Blir borte en stund, men kanskje mulig å sende bilde til legekontoret? Anonymkode: 3b8fa...5d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg syns ikke du skal gå til legen med det der. Ser jo bare ut som litt blod under neglen. Forsvinner av seg selv etterhvert. Anonymkode: 19fdc...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg klipte neglen i stad virket det som om det er under neglen 😕 Kan jeg sende bilde til legekontoret? Jeg sjekket om legen hadde noen ledige timer før jeg drar fra studentbyen og hjem, men ingen timer ledig. Blir borte en stund, men kanskje mulig å sende bilde til legekontoret? Anonymkode: 3b8fa...5d9 Jeg ville forsøkt å sette beina i varmt vann med grønnsåpe i 20 min så kan du prøve skrape litt under for å se. Får du bort litt er det trolig bare gammelt blod og ingenting å være bekymret over. Hvis du er redd kan du sende melding til fastlegen din på Helse-Norge Anonymkode: 68d06...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå