AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Har noen opplevd å bli dumpet etter man har sex med ny person? F.eks man dater over lengre tid. Har de prøvd å få dere tilbake etter dere har holdt avstand til hverandre etterpå. 😊 jeg leser på nettet at menn kan få "post nut clarity" etter sex. Som fører til negative følelser. Og da tenker jeg mange menn tenker sånn: hun vil jeg ikke møte mere, jeg får ingen god følelse. Men egentlig er det sånn at det kan gå over etter noen dager, og mannen kan ha lyst på dama likevel.... selvom sex var bra, og i parforhold kan man også få negative følelser etter sex. Anonymkode: d2ed8...c78
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Ja har opplevd det og noen av de har tatt kontakt etter noen måneder etter å ha ghostet men kun for å se om de får mer sex og så lavt synker jeg ikke så jeg svarer de ikke mer Anonymkode: 635b8...9fc 1 1
Blåjojo Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Ble dumpet (og dumpet selv noen) da jeg var singel og datet. Skjønte fort hvem som kun var ute etter sex, og med mindre jeg syntes sexen var skikkelig deilig, og kunne tenke meg mer, så orket jeg ikke gi de et positivt svar når de tok kontakt.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja har opplevd det og noen av de har tatt kontakt etter noen måneder etter å ha ghostet men kun for å se om de får mer sex og så lavt synker jeg ikke så jeg svarer de ikke mer Anonymkode: 635b8...9fc enig ..selv om det ikke er tosifret tall så tror jeg alle jeg har hatt en one night stand med har latt høre fra seg igjen etter lang tid for å teste vannet om jeg er med på en runde til. Men som sagt ..holdt lenge med 1 med de alle ha ha ha. Anonymkode: 53af2...a64
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 Har ikke opplevd det, har vært den som dumper - men ikke etter sex én gang. Anonymkode: 5cfb6...bc5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Hvis det er kjempe god sex, så får jeg ikke negative føleser etterpå. Snarere tvert imot. Anonymkode: 75c27...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Hvorfor dumpet dere etter gjentatt sex? Anonymkode: 45228...a75
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor dumpet dere etter gjentatt sex? Anonymkode: 45228...a75 Lei, nyhetens interesse var borte. Jeg pleide å ligge med dem tre ganger, så stikke. Dette gjorde jeg mange mange ganger. Anonymkode: 7929c...d93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå