TrixieLeeMiller Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Hei, I sommer tar jeg med meg femåringen og hunden på telttur for første gang. Tenker til å begynne med, å kjøre til et sted for å så gå inn til en plass for overnatting for en dag eller to. Det blir mest for å gjøre oss en erfaring med selve teltet og «camping» livet. Bilen må ikke stå ved siden av teltet, men tenker at det ikke trenger å være mer enn en liten spasertur unna (i tilfelle det blir helt katastrofe) 😅 Det er første gang for mor også, så vi tar det rolig til å begynne med. Det er med andre ord ikke en fjelltur eller en voldsom ekspedisjon som er målet i første omgang. Er det noen som har tips til steder i Hordaland (Bergen og omegn) hvor dette lar seg gjøre? Det må ikke være ved vann eller noe spesifikt sted, men vann/sjø hadde vært ekstra koselig og gøy for mini. Tar gjerne imot tips ☺️
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Ervikane i os, gullfjellet, nubbevannet på Nattland, ulriken til fløyen med overnatting på vidden? Anonymkode: 45fbb...f20
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Ved Raudlivatnet i Os er det fint. Anonymkode: ce3b0...aaa
TrixieLeeMiller Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2023 Takk for begge tips 😄 Ser ut som at Os har flere fine steder jeg bør sjekke ut. Jeg har også vurdert Nubben. Jeg avventer med Vidden enn så lenge. Det får bli når vi er litt mer varm i trøyen ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå