Rosa_panter Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Er det vanlig og få urealistiske tanker i svangerskap? Frks jeg vet bf er bf men jeg måtte spørre han «tenk om du ikke er barnefar?» og jeg har ikke vært med noen andre enn han så jeg vet det er han, men at jeg ville ha d bekreftet fra han, er dette vanlig? For jeg føler psyken min er veldig rar og slitsom. Går å gnager på dårlig samvigithet hele tiden, og han vet hvorfor jeg har dårlig samvitighet og vil legge det bak oss og ikke prate om det men jeg går å gnager å gnager og sliter med å tilgi meg selv (er ikke noe utroskap/sexuelt). men uans, jeg får de rareste tankene, og det er SÅ MANGE tanker som er absurde. De har ingen ting med svangerskapet og gjøre, men typ alt annet som jeg aldri har tenkt før. Jeg føler tankene tar litt overhånd og trenger og få igjen kontrollen jeg vil bare ha det fint og være avslappet, ikke gå å prøve å ta meg selv eller gå å gnage på fortiden, får hjelp nå mot det, men har noen hatt mye tanker og ikke skjønner helt hvorfor? Slite med å la ting gå etc?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Ja, det er ikke uvanlig. Det er hormoner som raser og en ommøblering som skjer i hodet mens man forbereder seg på å bli forelder. Men husk at det er ikke alle tanker man må tro på, noen ganger kommer det absurde tanker og da kan man velge å bare vinke den forbi Anonymkode: ecd3c...e11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå