AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Vet ikke helt om dette passer her, men jeg prøver. Ble slutt med eksen for 2,5 år siden. De siste to-tre årene av forholdet vårt var turbulente, han slet psykisk og dette gikk virkelig ut over meg. Det var sinne, utroskap, alkoholmisbruk, selvmordstrusler, materiell vold, manipulasjon osv. Vi hadde et barn, så jeg måtte bare avslutte forholdet. Når jeg møter ham nå får jeg en helt merkelig reaksjon etterpå. Jeg kjenner at hele kroppen "sitrer", blir uvel og stressa, får vondt i magen osv. Jeg blir nedfor og fortsetter å være det til dagen etter. Og da har vi bare hatt foreldremøte, eller en helt normal samtale om barnet vårt. Noen som skjønner hvorfor jeg reagerer sånn? Er det vanlig? Handler det om at han minner meg om den verste tiden i livet mitt? Og hvordan blir jeg kvitt dette? 😕 Anonymkode: 3772f...d9c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Jeg reagerer også slik etter møter med en eks som ligner veldig på din. Det er som om kroppen husker hvor utmattende og jævlig det var å forsøke å eksistere rundt ham. Jeg føler meg helt slått ut for livsvilje og energi etter 20 min møte med ham. Kroppen min er så spent og klar for angrep fra ham Anonymkode: 95c9d...696
Anjatapinjata Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Jeg får det på samme måte, men det gjelder bare av å sende han en melding eller motta det fra han. Vært slutt i to år nå. Har heldigvis veldig lite med han å gjøre men det er helt jævli de få gangene jeg må snakke med han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå