Gå til innhold

Han sa jeg var «ordentlig kvinne» fordi jeg ikke fester

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere snakket om denne fyren i denne tråden her:

Han endte faktisk opp med å ringe meg, og vi hadde flere telefonsamtaler av og på. Det eneste jeg stusset litt over var en spesiell kommentar. Han spurte om mine interesser, og hva jeg liker å gjøre. Jeg har ganske vanlige men interessante hobbyer, og han mente jeg var en «ordentlig kvinne» som ikke fester hver dag/helg. Personlig syntes jeg dette var en rar kommentar, da jeg ikke føler meg bedre enn andre kvinner som er festløver, eller liker å gå ut ofte. Det er bare ikke min greie, med mindre ved spesielle anledninger.

Aldersforskjellen er også noe jeg er litt usikker på. Jeg er 21, mens han er 27. Han sa at han har ikke hatt tid til dating, ettersom han prioriterer jobb osv, men mente at han ønsket å finne seg noen med tanke på hvor alderen sin. 

Jeg vet ikke om han virker desperat, eller om han ikke har så mye erfaring generelt. Selv om han nevnte at han har vært i forhold. Han gir meg ikke player vibes lenger, men mer kanskje… klein? Jeg fikk det avklart at det var første gang han noensinne hadde spurt ei jente om nummeret hennes på jobb. Han sa han «bare måtte», og følte at det var et eller annet der. Vi har nå avtalt at vi skal møtes om noen uker (ettersom jeg er den som har det litt travelt fremover)

Hva synes dere? Stusser litt på noe av det han sier, men så føler jeg meg nesten litt «blinded» av hvor kjekk han er osv. Føler det er veldig overfladisk av meg, og at han kanskje ikke er noe å samle på i lengden. 

Anonymkode: d2e94...2ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er tredje tråden din om han, bare møt han å ta ting derfra. Bli kjent over tid og legg fra deg forventningene 

Anonymkode: b5902...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...