AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg er helt ny på dette. Har akkurat regnet ut de forskjellige tallene mine. Er det noen som har litt peiling og ønsker å forklare litt hva betydningen av dette er? 😊 Skjebnetall 11 Bursdagstall 10 Navn tall 75/3 Vokaltall 43/7 Konsonant tall 37/1 Anonymkode: a91aa...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Del Skrevet 5. juni 2023 Numerologi er kjempe spennende. skjebnetall er vel det som preger deg mest her. 11/2 gir slik jeg har forstått det ofte litt utfordringer i første del av livet, og mer mestring andre del av livet. men du må nesten Google. Finnes masse bra på engelsk Anonymkode: a65b5...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Numerologi er kjempe spennende. skjebnetall er vel det som preger deg mest her. 11/2 gir slik jeg har forstått det ofte litt utfordringer i første del av livet, og mer mestring andre del av livet. men du må nesten Google. Finnes masse bra på engelsk Anonymkode: a65b5...14d Ja, det virker veldig spennende! Skal undersøke og lære meg mer om det!😊 Anonymkode: a91aa...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Del Skrevet 5. juni 2023 https://www.numerologensverden.no/tolkning-av-tall-2/ les her tolkning Anonymkode: e311a...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå