Gå til innhold

Kort paljettkjole til 56-åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er 56 år, men liker å kle meg pent og klassisk, men noen ganger vil jeg skille meg litt ut. Kan denne kjolen gå fint sammen med fine bukser? Tenker da som en tunika/overdel eller som en slags jakke sammen med f.eks brune dressbukser, eventuelt skinnbukser. Som buksen under? 

Ikke som kort, lårkort kjole.

Ablina Wrap Dress Multi Sequince

Eliah Pant Mocca

Anonymkode: eb165...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man er 56 år, så trenger man ikke spørre hvordan man kler seg. Kle deg slik du liker det.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg er 56 år, men liker å kle meg pent og klassisk, men noen ganger vil jeg skille meg litt ut. Kan denne kjolen gå fint sammen med fine bukser? Tenker da som en tunika/overdel eller som en slags jakke sammen med f.eks brune dressbukser, eventuelt skinnbukser. Som buksen under? 

Ikke som kort, lårkort kjole.

Ablina Wrap Dress Multi Sequince

Eliah Pant Mocca

Ja, det tror jeg burde fungere

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal du leke weather girls?

Anonymkode: fa4ff...afe

AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (4 minutter siden):

Når man er 56 år, så trenger man ikke spørre hvordan man kler seg. Kle deg slik du liker det.

Enig der, og det gjør jeg som regel. Men var litt i stuss om å bestille denne kjolen, den er jo unødvendig egentlig, men kan være et fint tilskudd i garderoben. Jeg tror det vil bli bra, men ville høre andres meninger også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal du leke weather girls?

Anonymkode: fa4ff...afe

Hva mener du?

Skrevet

Jeg syns det hadde vært finest uten bukse under🤗

Den var veldig fin🤗

• Liker 9
Skrevet

Den buksen du legger inn her tror jeg vil kræsje fordi den er for vid i bena, men en smalere bukse evt en tykk sort strømpebukse kan funke. Og som ab over her, du er voksen og bestemmer selv hva du vil kle deg i så lenge du føler deg vel.. Stol på deg selv :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Carrot skrev (30 minutter siden):

Den buksen du legger inn her tror jeg vil kræsje fordi den er for vid i bena, men en smalere bukse evt en tykk sort strømpebukse kan funke. Og som ab over her, du er voksen og bestemmer selv hva du vil kle deg i så lenge du føler deg vel.. Stol på deg selv :)

Jeg vil jo egentlig høre hva andre synes om at en som er så gammel som meg har på seg en tettsittende paljettkjole. 

Jeg ser at den kan være god på mange måter, men vil likevel høre andres mening :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil jo egentlig høre hva andre synes om at en som er så gammel som meg har på seg en tettsittende paljettkjole. 

Jeg ser at den kan være god på mange måter, men vil likevel høre andres mening :)

Jeg er 54 år og hadde ikke hatt betenkeligheter med å bruke en tettsittende paljettkjole :)

Anonymkode: c8933...bbb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 54 år og hadde ikke hatt betenkeligheter med å bruke en tettsittende paljettkjole :)

Anonymkode: c8933...bbb

Supert å høre!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg trodde først du mente en kjole sim denne her haha https://www.temashop.no/spice-girls-gerri-glam?gclid=EAIaIQobChMI8Jy5xYms_wIVQQXmCh3YoA6fEAQYASABEgLyVPD_BwE

Men den du lenker til var veldig classy og flott, jeg sier gå for den. Men er litt enig med de som sier det blir litt mye med vide bukser til, de tar kanskje for mye fokus av kjolen eller de konkurrerer litt? Uansett den var fin

Anonymkode: fcff6...af8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde først du mente en kjole sim denne her haha https://www.temashop.no/spice-girls-gerri-glam?gclid=EAIaIQobChMI8Jy5xYms_wIVQQXmCh3YoA6fEAQYASABEgLyVPD_BwE

Men den du lenker til var veldig classy og flott, jeg sier gå for den. Men er litt enig med de som sier det blir litt mye med vide bukser til, de tar kanskje for mye fokus av kjolen eller de konkurrerer litt? Uansett den var fin

Anonymkode: fcff6...af8

Tusen takk, nå er den bestilt. 

Om ikke jeg bruker den, så vil nok mine døtre ha den :)

Skrevet

Jeg mener at klær ikke har alder. Hvis du vil gå i en kort paljettkjole, så går du i en kort paljettkjole. 

Man må jo selvsagt tenke litt på tid og sted, men akkurat denne kjolen ser jeg ikke noe problem med. 

Jeg kommer sikkert til å få mange kommentarer om at jeg kler meg for ungt når jeg blir eldre, men det kommer jeg ikke til å bry meg om. Livet er for kort til å kle seg kjedelig! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen er helt ok, men bruk svarte strømper, ikke vid bukse.

Anonymkode: db232...5e9

• Liker 1
Skrevet

Ville ha gått i den som den er. Du trenger ikke noe under.

Skrevet

Tror det der er den stiligste paljettkjolen jeg har sett! Kult! Kjør på! Hadde gått med den uten bukser eller sort strømpebukse under.

Skrevet

Ja, jeg synes også du kan bruke den med strømpebukse/bare ben.

Passer til både pumps, skoletter, sneakers og sandaler. 

AnonymBruker
Skrevet

Den var kjempe fin! Jeg hadde droppet buksene og bare gått i tynn strømpebukse eller tights❤️ Min mor er forresten 73 og går i mini skjørt ennå🥰 Pene ben har hun også. 

Anonymkode: d4045...aff

AnonymBruker
Skrevet

Den var virkelig fin, og hadde brukt den uten noe under, eller bare tynn strømpebukse.

Hvor har du kjøpt kjolen?

Anonymkode: 4133c...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...