Obiola Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Hei! Skal ha et selskap på sensommeren og sitter med invitasjoner, litt usikker på hva som er innafor her. Hva tenker folk her inne? Saken er: Har to venninner, ble kjent med begge via barna våre for noen år tilbake og har hatt jevnlig kontakt siden. Hun ene er den jeg har vært nærmest, vært mest sammen med og vært mye sammen med alene, hun er også veldig flink til å invitere oss til ting. Hun andre har jeg aldri vært med alene, hun har aldri tatt initiativ til å treffes og aldri invitert oss på noe. Kan si at disse to damene er mye sammen uten meg (nesten litt som familie), noe som er blitt naturlig. Hun jeg har hatt mest kontakt med er vel bindeleddet mellom meg og hun andre, da vi oftest treffes på arrangementer hos henne. Samtidig pleier jeg å be begge når det er mer casual lunsj el. hos meg. Er det innafor å bare be hun ene til dette litt mer formelle selskapet? Ønsker å be henne med familie da hun er veldig flink til å stelle istand og invitere oss til ting. Samtidig føler jeg litt på det i forhold til hun andre, men kjennes ikke helt naturlig å be henne. Be begge, den ene eller ingen?
Arkana Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Du skriver selv at du er mye sammen med begge to og at du anser dem nesten som familie og da synes jeg ikke du kan invitere bare den ene selv om du føler deg nærmere den andre.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Ja, det er innafor å bare be den ene familien. 👍🏼 Anonymkode: 64367...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå