Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mor til verdens beste barn :) Ett barn som faktisk nå er ungdom. Egentlig har vi alltid bodd landelig til, men grunnet jobb situasjon flyttet vi til storbyen. Jeg savner landet veldig, ett roligere liv. Ja, selv om jeg må ta en jobb som ikke passer min karriere utvikling. Ungdommen min er egentlig hovedårsaken til mine tanken. Det er akkurat som om hun har blitt en helt annen her. I allefall ikke lykklig. Men sier selv at hun trives.

Noen som har opplevd dette? Flyttet fra byen på landet med ungdom i hus og det har gitt hvilke resultater? Del gjerne erfaring... jeg er på ekte i en situasjon på leting. Og ja - det kommer en hverdag på landet også. Men nå snakker jeg om livsstil ... på en måte.

Anonymkode: 20802...ad4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet selv fra byen til landet som 13 åring. Hatet det og dro til byen så fort det lit seg gjøre etter vgs. Skal aldri ut på landet igjen. 

Anonymkode: f53ba...426

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye bra med begge deler. 
Står i samme dilemma selv faktisk. 
Vi drømmer om en gård med masse dyr, men venner blir viktigere og viktigere i den alderen. 
Ville nok sørget for å bo et sted med gode bussforbindelser så ungdommen lett kan treffe andre. 

Anonymkode: 6927d...8da

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Mye bra med begge deler. 
Står i samme dilemma selv faktisk. 
Vi drømmer om en gård med masse dyr, men venner blir viktigere og viktigere i den alderen. 
Ville nok sørget for å bo et sted med gode bussforbindelser så ungdommen lett kan treffe andre. 

Anonymkode: 6927d...8da

Hjelper ikke bare å treffe andre. Det var en god del på min alder dit vi flyttet men kulturen var helt fremmed. Jentene var kun ute etter å bli likt av gutta og guttene drev stort sett med bil og smuglersprit. Venninene jeg reiste fea i byen var interessert i hobbyer, kino, ny musikk osv. 

Anonymkode: f53ba...426

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en annen opplevelse. Flyttet som 14 år fra byen til landet. Det var det beste som kunne skje meg. Takket være det er jeg den jeg er idag. Vet ikke hvordan det hadde gått om jeg da ikke flyttet. ;)

Anonymkode: 20802...ad4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...