AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Hei! Trenger hjelp til å få inn egenomsorg/egentid i hverdagen min! Veldig ofte ender jeg opp med å sitte rett opp og ned og scrolle og utsette ting jeg burde gjøre som er bra for meg. Tips til hvordan få til endringer? Anonymkode: 22d66...14b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Lag en plan, og en rutine. Ikke sett deg ned, da er det vanskelig å komme seg opp igjen. Før jeg fikk barn, trente jeg rett etter jobb, før jeg fikk tid til å plante ræven i sofaen. Nå etter barn, trener jeg rett etter de er i seng, igjen uten å være innom sofaen. Noen dager trener jeg ifbm lunsjpause på jobb, da går jeg bare tidligere enn jeg pleier fra pulten, trener, og spiser. Samme med andre ting: jeg kobler rutinen til en ting jeg allerede gjør (som komme hjem fra jobb, legge unger, osv). Anonymkode: 9678d...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Sett deg ned og tenk over hva du virkelig har lyst til . KOm deg ut i frisk luft hvertfall, det er alltid sunt. Har du lyst å trene, gå på cafe, gå på biblioteket, gå på besøk til noen, drive med en hobby, kjøre en tur, gå på shopping. Bare skriv opp alt du kommer på og supler gjerne i hverdagen når du tenker at " DET skulle jeg gjerne hatt tid til" . Anonymkode: 80e59...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå