Gå til innhold

Svømmekurs for voksne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette?

Jeg har et så sterkt ønske om å lære å svømme, men har en så sterk vannskrekk at jeg klarer ikke på egenhånd. 

Er det instruktører i vannet som hjelper? Hvis ikke blir det bortkastede penger for min del siden jeg ikke tør å slippe kontrollen og flyte i vannet alene (enda). 

Er det noen her som har lært å svømme i voksen alder etter å ha gått på svømmekurs?

Anonymkode: ee092...c30

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lærte i voksen alder på kurs i Oslo. Prøv tryggivann.no. I Oslo er det spesielt mange kurs siden det er mange innvandrere som ikke kan svømme så har det vært et satsingsområde, kanskje det gjelder de andre byene også. 

Anonymkode: ee0e9...13c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg lærte i voksen alder på kurs i Oslo. Prøv tryggivann.no. I Oslo er det spesielt mange kurs siden det er mange innvandrere som ikke kan svømme så har det vært et satsingsområde, kanskje det gjelder de andre byene også. 

Anonymkode: ee0e9...13c

Hvordan var kurset lagt opp? Er det instruktører i vannet?

Skrevet

Jeg har hørt at det finnes kurs med instruktører i vann, men vet ikke hvilke. Om man kan se en liste over antall påmeldte så kan det kanskje være en pekepinn, men forstår at du trenger mer konkrete svar når du sliter som du gjør. 

Alternativt har du noen du kan stole fullstendig på? Jeg har hjulpet to jeg kjenner, men så er de og fullstendig trygge på meg siden jeg har tilbrakt utallige arbeidstimer i vannet. Om du ikke har det og det ikke ligger ute info på nettet må du kanskje ringe til de ulike?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...