AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Jeg har opplevd det så og si hver gang jeg har hatt sex, som single så er det selvsagt veldig sjelden. Men ja hadde sex med en for noen uker siden og skulle sitte på topp og fikk vondt foran på magen akkurat som det pressa på blære og alt. Ikke behagelig i det heletatt. Bakfra, hvis de ikke er forsiktig og går for dypt gjør det og vondt. Har skjønt at noe har med at man må justere litt på stillingen, men om mannfolk skjønner det har jeg mine tvil om. Andre er at hvis de gir det litt tid så går det seg til som regel. Men å bare peise på da blir det vondt. Så dette gjør jo at sex aldri har blitt den høydaren jeg hadde håpet på. Men men... Anonymkode: d5421...c0b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Slutt å ha vondt sex og dra til legen:) Anonymkode: 39bdc...986
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Høres ut som du burde ta en tur til gynekolog. Kona starter alltid veldig trang, men etter en rolig start med glidemiddel, så er det helt uproblematisk. Anonymkode: bbeb6...205
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt å ha vondt sex og dra til legen:) Anonymkode: 39bdc...986 Ja så enkelt er det ikke. Jeg har gått til leger og gynekologer men de kan ikke gjøre noe Anonymkode: f42ec...b1a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja så enkelt er det ikke. Jeg har gått til leger og gynekologer men de kan ikke gjøre noe Anonymkode: f42ec...b1a Har opplevd det samme. Jeg har fjernet livmor så tenkte at nå måtte det bli bedre når livmortappen er borte men det ble d ikke gitt. ts Anonymkode: d5421...c0b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Det eneste som «kurerte» meg var barnefødsel. Anonymkode: ba27b...c4c
Gjest EmKay Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 Har det også litt sånn, og jeg må rett og slett bli skikkelig kåt for at det ikke skal gjøre vondt. Vi blir dypere når vi blir kåte, så det er rett og slett veldig vondt om jeg ikke er helt klar, selv om jeg kanskje tror at jeg er det. Og når det gjør vondt en gang, knyter jeg meg fordi jeg forventer smerte neste gang, og det hele blir en vond sirkel. Så mitt tids er å bruke god tid på lek og forspill, før pentrering. Og om det er vondt, trekk ut og lek litt til før dere prøver igjen.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #8 Skrevet 5. juni 2023 EmKay skrev (6 timer siden): Har det også litt sånn, og jeg må rett og slett bli skikkelig kåt for at det ikke skal gjøre vondt. Vi blir dypere når vi blir kåte, så det er rett og slett veldig vondt om jeg ikke er helt klar, selv om jeg kanskje tror at jeg er det. Og når det gjør vondt en gang, knyter jeg meg fordi jeg forventer smerte neste gang, og det hele blir en vond sirkel. Så mitt tids er å bruke god tid på lek og forspill, før pentrering. Og om det er vondt, trekk ut og lek litt til før dere prøver igjen. Enig i dette. Eneste er om han er godt over snittet stor, så nytter det ikke. Da må han bare lære seg å være litt forsiktig. Anonymkode: a3b0b...ba3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #9 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det eneste som «kurerte» meg var barnefødsel. Anonymkode: ba27b...c4c har født to barn og det hjalp ikke. ts Anonymkode: d5421...c0b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #10 Skrevet 5. juni 2023 EmKay skrev (9 timer siden): Har det også litt sånn, og jeg må rett og slett bli skikkelig kåt for at det ikke skal gjøre vondt. Vi blir dypere når vi blir kåte, så det er rett og slett veldig vondt om jeg ikke er helt klar, selv om jeg kanskje tror at jeg er det. Og når det gjør vondt en gang, knyter jeg meg fordi jeg forventer smerte neste gang, og det hele blir en vond sirkel. Så mitt tids er å bruke god tid på lek og forspill, før pentrering. Og om det er vondt, trekk ut og lek litt til før dere prøver igjen. Dette høres mest logisk ut .. takk for svar. ts. Anonymkode: d5421...c0b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #11 Skrevet 5. juni 2023 Samme her, smertefull sex her også, hvertfall 80% av gangene. Har såre og sviende slimhinner som gynekologen ikke finner årsaken til. Har alltid vært sånn. Nå har jeg vært singel lenge, og orker ikke tanken på kjæreste pga dette, selv om jeg savner veldig en partner i livet ellers, og nærheten på andre måter😔 Anonymkode: 4956a...d3a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #12 Skrevet 5. juni 2023 Få barn. Var eneste løsningen for meg. Sexlivet har blitt så veldig mye bedre. En kajppis var før utenkelig, måtte varmes opp mykes opp, utvides sakte. Nå er det rett inn, uten frykt for smerter som gav ekstra lite glid og enda mer anspenthet. Anonymkode: dc5e3...b4b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #13 Skrevet 5. juni 2023 Jeg prøver å få orgasme først iblant. Det funker.. ikke alltid, men til tider. Også det å bli skikkelig varm/kåt. Men mannen min får 20 cm når han har stå, så lurer på om det kan være problemet? Har man mindre vondt med menn som har mindre penis? Noen med erfaring? Dette har jeg lurt på lenge.. Anonymkode: 85212...abc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #14 Skrevet 5. juni 2023 Sexuell kompatibel er viktig. Det er nok av menn som har peniser under gjennomsnittet, se etter en av dem. Derfor er det viktig å ha sex så tidlig som mulig , å gå videre om man ikke passer. Anonymkode: 48d2c...a96 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #15 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Slutt å ha vondt sex og dra til legen:) Anonymkode: 39bdc...986 Det er ikke et medisinsk problem at mennene ikke bruker tid på foreplay og bare kjører på som egoister som driter i kvinnens nytelse. Ts skriver Sitat at hvis de gir det litt tid så går det seg til som regel. Men å bare peise på da blir det vondt. Anonymkode: 7895d...0ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå