AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Er det mange som vaksinerte barna mot covid her? Anonymkode: 9babf...4c9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 Tviler sterkt på det, om man leser på Forskning.no: https://forskning.no/covid19-sykdommer-vaksiner/de-svaert-syke-eldre-burde-nok-ikke-fatt-covid-vaksinen-forst-mener-vaksineforsker/2174858 "Grødeland: Bra vi ikke vaksinerte barn I Norge kom det aldri en anbefaling om å vaksinere barn, selv om noen sterke grupper ville vaksinere dem også. Dette var riktig, for barn viser seg å ikke bli så syke av viruset som voksne, sier Grødeland. Det har heller aldri vært en anbefaling om at personer under 45 år skal få mer enn to doser. Og det har aldri vært en anbefaling med en fjerde dose for dem under 65 år." Anonymkode: d20fb...d60 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Nei, jeg har fortsatt menstrasjons forstyrrelser etter 2 år siden dose nr 2. Bøddel nesten hver dag 1 et år. Angrer på hele vaksinen. Ble smittet før vaksinen og tok det som en vanlig forkjølelse. Neste gang gjør jeg som jeg føler. Holder meg unna sånne ting som er et prøveprosjekt på alt og alle. Anonymkode: 96246...706 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 Tenåringen er vaksinert. Den yngre ikke. Anonymkode: 3505a...f7b
Mt3 Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 De to eldste fikk en dose hver, men så snart det kom frem at en ikke utviklet godt nok immunforsvar av vaksinen til å stoppe smitte lot vi den neste dosen være. Samme med oss voksne, kun 1 dose Var unødvendig å utsette seg for risiko med ukjente virkestoffer når de ikke har den virkning de skal ha. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Tenåringen har to doser. Usikker på om jeg ville valgt det samme i dag (men nå bestemmer hun selv). Anonymkode: 09b57...072
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 Nei, heldigvis ikke. Har tre barn på 19,16 og 12. Og er så glad for at eldste valgte det bort og de to yngste to vi avgjørelsen for. Anonymkode: 83f6b...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 Men hvorfor sier Grødeland at det er bra vi ikke vaksinerte barn, når det gjelder en “trygg og effektiv” vaksine? Greit nok at den ikke fungerte mot smitte, men hvorfor er det bra egentlig? Anonymkode: b4076...d2f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå